آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

خاندوزی در حاشیه جلسه دولت اعلام کرد: شرایط بخشودگی جریمه معوقات بانکی تا اول اسفند ماه | این طرح فقط مربوط به بدهکاران ریالی است

معوقات بانکی سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام کرد که جریمه بدهی افراد به بانک‌ها در صورت پرداخت اصل بدهی تا اول اسفند بخشوده می شود.

به گزارش تدبیرشرق، سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: وزارت اقتصاد با همه مدیران بانک‌های دولتی هماهنگ کرد که بدهی‌های بانکی را ببخشند. در صورتیکه افرادی که بدهی به بانک و معوقات دارند اگر اصل بدهی خود را تا اول اسفند پرداخت کنند، تمام جرایم بانکی آن‌ها بخشوده می‌شود.

وی ادامه داد: اختیار بخشودگی جرایم را خود هیات مدیره بانک‌ها بر عهده دارند اما ما برای تسهیل کار مردم و نداشتن نیاز به مکاتبه و نامه نگاری به تمام شعب بانک‌های دولتی این اختیار را دادیم تا بخشودگی جرایم را اعمال کنند.
وی ادامه داد: این طرح شامل بدهکاران ارزی نشده و فقط مربوط به بدهکاران ریالی است که تا پایان دی بدهی آن‌ها به بانک‌ها قطعی شده باشد و بعد از آن شامل نمی‌شود.
وی درباره آخرین وضعیت واگذاری سهام صندوق‌های واگذاری به متولدین ۱۴۰۰ بیان کرد: دیروز در این ارتباط جلسه‌ای داشتیم. دولت در این زمینه مصوبه دارد و فقط لازم است که مشخص شود چه نوع سهامی به متولدین ۱۴۰۰ واگذار شود و نیازی به تخصیص بودجه ندارد. در همین هفته‌های آینده رئیس سازمان بورس نتیجه را اعلام خواهد کرد.

/دیار میرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا