آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

انتقادات صریح نماینده لنگرود از رئیسی: آقای رییس جمهور تا کی مردم را به صبر دعوت کنیم؟

انتقادنماینده مردم لنگرود در مجلس یازدهم با انتقاد افزایش تورم در کشور خطاب به رییس جمهور گفت:آقای رییسی جراحان اقتصادی شما چه اقدامی انجام می‌دهند؛ در اتاق عمل حراجی چه می‌گذرد آیا پیکر نیمه جان اقتصاد کشور زیر دست جراحان اقتصادی شما جان سپرده است؟

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از خانه ملت – پرویز محمدنژاد قاضی محله در صحن علنی امروز (سه شنبه،13دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با سلام و درود خدمت ملت شریف و مردم ایران و مقام معظم رهبری و شهدای اسلام خاصه شهید سردار سلیمانی، گفت: هیئت رییسه مجلس تا به امروز به خوبی درخشیدند خاصه ریاست محترم مجلس دکتر قالیباف به عنوان مدیری مدبر و کار بلد و البته با کمالات ویژه و برجسته؛ طبق آیه قرآن «همه باید به عهد خود وفا کنیم؛ البته در قیامت از عهد و پیمان سوال خواهد شد» ملت عزیز ایران اسلامی، همکاران گرامی می‌خواهم در پیشگاه شما از مشکلات اقتصادی، از افزایش قیمت لحظه به لحظه ارز و قیمت‌های سر به فلک کشیده ارزاق عمومی؛ از رشد قیمت خودروهایی که تولید ملی نیست بلکه توهین ملی است که خرابی و انفجارش بر سر مردم آوار می‌شود سخن بگویم.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکرار این مصیبت‌ گویی‌ها چه حاصل،زمانی که گوش شنوایی برای شنیدن نیست؛ زمانیکه تیم اقتصادی کشور کمترین عنایتی به راهکارهای ارائه شده توسط نمایندگان مردم در خانه ملت ندارند.
وی در ادامه تاکید کرد: مسئولان اقتصادی کشور سیاست واحدی برای مقابله با مشکلات کشور ندارند چه بگوییم؟ در این سمفونی ناهماهنگ هر کس ساز ناکوک خود را می نوازد و آنچه به مردم می‌رسد صوت گوش خراش این ارکستر ناخوش است. بزرگترین ضعف اقتصادی این کشور اتخاذ سیاست‌های متفاوت و متمایز و ساختار تشکیلات متفاوت است .
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: اقای رییسی بسان نام مبارکتان ریاست فرمایید؛ تا چه زمانی مردم را در کوچه و بازار باید به صبر دعوت کنیم؛ تا چه زمانی باید انها را به آینده نا معلوم حواله کنیم؟ تا چه زمانی به روش آزمون و خطا باید کشور را مدیریت نمایید؟ آنهم به روش‌هایی که در گذشته مشخص شده است؛ آزموده را آزمودن خطاست؟
وی در ادامه تاکید کرد: اقای رییس جمهور ما توقع اعجاز عیسوی و موسوی را نداریم اگر آیه و نشان روشنی از تغییرات به نحوه احنست مشاهده نشود؛این ایمان مردم و پیروان صبور است که متزلزل می‌شود.

محمدنژاد خطاب به رییس جمهور یاداور شد: اقای رییس جمهور جراحان اقتصادی شما چه اقدامی انجام می‌دهند؛ در اتاق عمل حراجی چه میگذرد آیا پیکر نیمه جان اقتصاد کشور زیر دست جراحان اقتصادی شما جان سپرده است؟

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود:همکاران ارجمند مدتهاست که از سخنگویان اقتصادی کشور می شنویم که در حال پیشرفت و رشد هستیم،اما ما به جز رشد و پیشرفت قیمت چیز دیگری ندیدیم،رشد اقتصادی زمانی حاصل می شود که ضعیف ترین طبقه مردم این پیشرفت را در زندگی خودلمس کنند آیا به واقع چنین است.

وی در مورد خط فقر تاکید کرد:خط فقر به 20 میلیون تومان رسیده است و این در حالیست که با این وضع اکثر کارمندان دولت فقیر محسوب می شوند،چه رسد به کارگران،کسبه،بازاریان،کشاورزان و مستضعفان جامعه.

محمد نژاد با اشاره به مشکلات کشور تصریح کرد:علیرغم مشکلات بزرگی که در سطح کلان کشور بوجود آمده، متاسفانه در حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس بخصوص در شهرستان لنگرود ،مشکلات جزئی و کوچکی دارد که با کمی تدبیر و دلسوزی و البته عاشقانه که توسط متولیان دستگاه های اجرایی قابل حل است،که صد البته با حل این مشکلات جزئی امید در دل مردم زنده می شود،اما متاسفانه عزم و اراده در نزد برخی مسئولین وجودندارد هر موقع از مشکلات در دولت صحبت می کنیم،برای توجیه امر همیشه به نداشته‌هاو عدم برخورداری از منابع مالی صحبت می کنند و ناله می‌زنند،نخیر آقا ساختار تشکیلاتی دولت معیوب است.

وی یادآور شد:بارها عرض کردم و دوباره عرض می کنم؛امکان پذیر نیست تا زمانی که سازمان ها و تشکیلات اداری و سازمان های خدمات رسان به مردم از بروکراسی زائد و ملال آور پاک نکنیم و سیستم را جایگزین سنت نکنید،مطمئن باشید راه به جایی نخواهید برد.
نماینده مردم لنگرود خطاب به رییس جمهور اظهار داشت:مطمئن باشید خبره‌ترین،مطلع ترین،باسوادتر ین و دلسوزترین مسئولان نزدیک به مردم،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستند که بطور مداوم در جای جای شهرستان و درمیان مردم بوده و آگاهی کافی از مشکلات مردم دارندو جالب اینکه چگونگی حل این مشکلات را بهتر از هر فردی می دانند.

وی ادامه داد:آقای رئیس جمهور با نمایندگان غریبی نکنید،با این بزرگواران همراه و همدل باشید،مطمئن باشید ،هیچ مجلسی بوجود نخواهد آمد که اینقدر نزدیک به دولت باشد، از فرصت استفاده کنید،چندین بار اعلام کردم که بیش از 80 درصد راه های شهرستان لنگرود تخریب شده و عبور و مرور مردم و وسایط نقلیه دچار خسارت مالی و جانی فراوان است.

وی بیان کرد:راه‌های مسیر دریا کنار ،سلطان مرادی،گالش کلا،طالش محله،قاضی محله،سلمان و روستاهای دیگر نیازمند به مرمت و بازسازی دارد،با گذشت بیش از 2 سال و با توجه به وضع قوانین مرتبط و تشکیل جلسات متعدد کشوری ،استانی و شهرستانی ،هنوز وضعیت زمین‌های چمخاله در هاله‌ای از ابهام و همچنان مردم ناراضی و نگران هستند،بیمارستان شهید حسین پور لنگرود همچنان از کمبود تجهیزات رنج می برد، باپیگیری های مکرر آنچنان توجهی به موضوع نشده است.

قاضی محله در پایان خاطر نشان کرد:بیمارستان تامین اجتماعی کومله مدتهاست که آماده بهره برداری است اما در راه اندازی دستگاه ها کوتاهی می شود،تعداد کثیری از واحد های صنعتی در شهرستان لنگرود همچنان بدون استفاده و فقط با کمی تدبیر و تزریق اندک مبلغ می تواند اشتغال عظیم را در سطح منطقه ایجاد کند، از همکاران خواهش می‌کنم، به این مطلب توجه ویژه داشته باشند؛اگر بیکاری جوانان به عنوان یک بحران شناخته شده است، برای مقابله با این بحران دولت با مجوز قانونی می تواند از منابع مختلف از جمله منابع عمومی استفاده کند،پیشنهاد می کنم؛10 تا 15 درصد از منابع عمومی مصوب در لایحه بودجه 1401 با حدف بروکراسی رادر اختیار جوانان قرار دهند،با این اقدام هم بحران مهار می شود،جوانان مشغول به کار خواهند شد،درآمدزایی،شادی و نشاط ایجاد خواهد شدو درنهایت جوانان ساماندهی و درگیر زندگی خواهند شد،مشکلات آب در جای جای شهرستان بیداد می کند و مردم را آزاری دهد.

/حکایت گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا