آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

۱۲ دی ، روز رشت شهری که باید همتراز با شهروندان فهیمش به رشد و بالندگی برسد

روز رشتیوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ دی که در تقویم ملی کشورمان به نام روز رشت به ثبت رسیده ضمن تبریک این روز گفت: رشت زیبا‌ باید همتراز با شهروندان فهیمش به رشد و بالندگی برسد.

به گزارش تدبیرشرق, یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ دی روز رشت پیامی بدین شرح صادر کرد:
عمارت‌ها و بناهای تاریخی و زیبای شهر رشت خود گویای پیشینه غنی و فرهنگ و تمدن کهن این شهر خوش سیماست، رشتی که در ۴۶۱ سال پیش مرکز سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی استان گیلان لقب گرفت، در کسوت یکی از قدیمی‌ترین مراکز استانها همواره به عنوان دروازه تمدن اروپا منشأ شکل‌گیری بسیاری از تحولات و اولین‌ها بوده است.
از سال ۱۳۹۴ که به همت گروهی از اساتید و فرهیختگان گیلانی ۱۲ دی به عنوان روز رشت در تقویم ملی کشورمان به ثبت رسید مسئولیت مدیریت شهری در شهر رکورددار اولین‌ها که نام خود را به شایستگی در زمره شهرهای خلاق خوراک سازمان جهانی یونسکو ثبت کرده دو چندان شد.
رشت زیبا با مردمانی فرهیخته و ادیب پرور، مملو از ثروت‌های عظیم خدادادی و در عین حال پر از کارهای نکرده و اقدامات برزمین مانده است که باید با هوشمندی و مدیریت کارآمد و دلسوز در مسیر جبران کمبودها و نواقص قدم گذاشته و همتراز با شهروندان فهیم خود به رشد و بالندگی برسد.
اینجانب به عنوان سرپرست شهرداری رشت، فرارسیدن ۱۲ دی، روز رشت را  بر همه رشتوندان عزیز و بزرگوار تبریک عرض کرده و عهد می‌بندم در همان خط مشی اشاره شده برای سربلندی این شهر قدم بردارم.
/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا