آخرین خبرهااستان هااسلایدراقتصادیخبر داغسیاسی

نماینده رودبار: گودرزوند چگینی: در کشور اتفاقی نیفتاده که قیمت ارز هر روز افزایش می‌یابد

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و اهتزاز پرچم ایران در رقابت های جام جهانی گفت: از وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم به هیات های ورزشی شهرستان ها که منابع مالی ندارند توجه ویژه‌ای کند. وی همچنین با تبریک فرارسیدن هفته کتابخوانی، از وزرای فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش خواست تا به کتابخانه‌های کشور توجه ویژه داشته باشند. دوست داشتی 3ساله پولت 7 برابر بشه؟! توی صندوق سرو سرمایه‌گذاری کن! دوست داشتی 3ساله پولت 7 برابر بشه؟! توی صندوق سرو سرمایه‌گذاری کن! «ثبت نام» yektanet-logo-signتبلیغ این نماینده مجلس در پایان در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: از وزنماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم» اظهار کرد: از وزیر اقتصاد می‌خواهم به موضوع تنظیم بازار و همچنین افزایش قیمت‌ها که متاثر از افزایش قیمت ارز در کشور است، ورود کند.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و اهتزاز پرچم ایران در رقابت های جام جهانی گفت: از وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم به هیات های ورزشی شهرستان ها که منابع مالی ندارند توجه ویژه‌ای کند.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن هفته کتابخوانی، از وزرای فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش خواست تا به کتابخانه‌های کشور توجه ویژه داشته باشند.

این نماینده مجلس در پایان در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: از وزیر اقتصاد می‌خواهم به موضوع تنظیم بازار و همچنین افزایش قیمت‌ها که متاثر از افزایش قیمت ارز در کشور است، ورود کند؛ در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا