آخرین خبرهااسلایدرحوادثخبر داغ

دانش‌آموز کرجیِ فوت‌شده در مدرسه، فرزند داور مشهور فوتبال بود / اکبریان: پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرده

داورامیر حسین فراغت رئیس حراست آموزش و پرورش استان البرز گفت: بنا بر اعلام پزشکی قانونی دانش آموز “پارسا اکبریان” براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

پارسا اکبریان فرزند داور سرشناس فوتبال کشور محمدرضا اکبریان بود. محمدرضا اکبریان نیز ضمن اعلام اینکه پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرده، اظهار داشت: صبح شنبه پارسا با صرف صبحانه و در شرایط خوبی عازم مدرسه شده اما پس از ورود به مدرسه و طی کردن حدود ۱۰ متر دچار تشنج شده و به سمت کوله پشتی روی زمین می افتد. پس از اطلاع، من بلافاصله عازم مدرسه شدم و با فاصله ۱۰ دقیقه بعد از اورژانس به محل رسیدم ولی متاسفانه پارسا نبض نداشت.

احمد مهدوی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز نیز ضمن تایید فوت این دانش آموز اظهار داشت: ساعت ۷:۳۰صبح امروز طی تماس با این مرکز مبنی بر درخواست امداد و کمک درمانی همکاران اورژانس به مدرسه سوم شعبان اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مریض بدحال بود بعد از معاینه اولیه احیا شروع و در حین احیا به بیمارستان شهید مدنی منتقل می شود.

وی بیان داشت: متاسفانه عملیات احیا بر روی بیمار موثر واقع نشده و بیمار فوت می کند.

رییس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز گفت: جزییات پزشکی فوت دانش آموز مقطع متوسطه دبیرستان سوم شعبان این ناحیه در دست بررسی است .

رحمت الله نژاد فلاح افزود: این اتفاق در ساعت هفت و ۲۳ دقیقه صبح امروز برای این دانش آموز افتاده و همکاران مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و اورژانس این دانش آموز را به بیمارستان منتقل کرد.

نژاد فلاح بیان داشت: پدر و مادر دانش آموز همراه او در بیمارستان حاضر بودند اما متاسفانه دانش آموز فوت می کند .

“پارسا اکبریان” فرزند داور سرشناس فوتبال کشور ” محمدرضا اکبریان” دانش آموز مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج بود که امروز پس از حضور اورژانس و انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج، با وجود تلاش پرسنل درمانی درگذشت.

محمدرضا اکبریان نیز ضمن اعلام اینکه پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرده است، اظهار داشت: روز گذشته (جمعه) به اتفاق پارسا فرزندم ابتدا برای فوتبال بازی کردن و استخر از خانه بیرون رفتیم و پس از آن نیز تا ساعت ۹ شب فرزندم به اتفاق مهمانی که داشتیم در خانه بود و بیرون نرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مدرسه پسرم در جوار منزل مادربزرگش قرار داشت، پارسا برای راحت رفتن به مدرسه شب برای خواب به منزل مادربزرگش رفت .

اکبریان ادامه داد : صبح امروز پارسا با صرف صبحانه و در شرایط خوبی عازم مدرسه شده اما پس از ورود به مدرسه و طی کردن حدود ۱۰ متر دچار تشنج شده و به سمت کوله پشتی روی زمین می افتد.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع، من بلافاصله عازم مدرسه شدم و با فاصله ۱۰ دقیقه بعد از اورژانس به محل رسیدم ولی متاسفانه پارسا نبض نداشت.

اکبریان گفت: امروز ظهر ساعت ۲ و نیم از پزشکی قانونی جواز دفن را گرفتیم اما به دلیل اینکه تعدادی از بستگان در شهرستان هستند مراسم تشییع و تدفین را فردا ۱۰ صبح در بهشت سکینه انجام خواهیم داد.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا