آخرین خبرهااستان ها

شهردار رشت : ارتقاء امنیت مردم و تداوم آن در سطح جامعه ، هدف غایی غیور مردان نیروی انتظامی

سید امیر حسین علوی شهردار رشت ارتقاء امنیت مردم و تداوم آن در سطح جامعه را هدف غایی غیور مردان نیروی انتظامی خواند و گفت: ناجا در دفاع از کیان مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و حتی در مسیر مقدس خدمت، مظلوم هم واقع شده است.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

 بسمه تعالی

به فرمایش رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای مدظله‌ العالی، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است و هرگز نمی‌توان خدمات بی‌شائبه این نهاد مقدس و مردمی را در بسیاری از حوزه‌ها از جمله برگزاری رزمایش‌های مواسات و کمک به دستگاه‌های متولی مقابله با کرونا نادیده گرفت.

امنیت مثال زدنی کشورمان به برکت اقتدار قوای مسلح خاصه نیروی انتظامی شجاع و قهرمان، خون پاک شهدا و تدابیر و هدایتهای الهی مقام معظم رهبری حاصل شده و تا به امروز نیروی انتظامی در راستای عمل به مأموریتهای ذاتی خود و دفاع از کیان مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده و حتی در مسیر مقدس خدمت مظلوم هم واقع شده است.

در بحبوحه جنگ روایتها و جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران اسلامی، ارتقاء امنیت و تداوم آن در سطح جامعه و محقق شدن فرامین مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز “مدظله العالی” هدف غایی و اصلی نیروی انتظامی بوده است و این نهاد انقلابی و مردمی پس از فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز بیش از هر زمان دیگری در میدان دفاع از امت اسلامی، جهاد و ایثار حضور خواهد داشت.

اینجانب با قدردانی از جانفشانی تمامی فرماندهان و پرسنل خدوم ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای، جانشین معظم له در امور انتظامی، فرماندهان و پرسنل زحمتکش این نیرو به ویژه در شهر رشت تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون این غیور مردان را از پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

سید امیر حسین علوی

شهردار رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا