آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی انجام شد: افتتاح و بهره‌برداری از شش طرح عمرانی و زیربنایی در اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان

طرح عمرانیبه گزارش تدبیرشرق، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ۶ طرح عمرانی در محدوده اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان واقع در شهرستان بندر انزلی با اعتبار بیش از ۱۴۹ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش پنج پروژه عمرانی با اعتبار دولتی و یک پروژه نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مجتمع بندری انزلی افتتاح شد که با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۳۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.
بهره برداری از باشگاه ملوانان با اعتبار ۱۸۳ میلیارد ریال، تعمیرات اساسی چمن ورزشی بندر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و تأمین برق ساحلی برای کشتی‌های پهلو گرفته در مجتمع بندری انزلی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها بود.
از سوی دیگر لایروبی فاز اول تالاب انزلی با اعتبار ۱۵۳ میلیارد ریال و اتمام لایروبی بندر آستارا با اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های در دستور کار مراسم امروز بود.
سیلوی غلات ۵۰ هزار تنی با سرمایه گذاری ۲۳۷ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی برای ۳۰ نفر در بندرانزلی، آخرین طرح افتتاح شده در این رویداد بود که به بهره برداری رسید.
لازم به ذکر است محدوده بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، جزو محدوده منطقه آزاد انزلی بوده و براین این منطقه دارای دو بندر انزلی و کاسپین می باشد.
گفتنی است در این برنامه علاوه بر امام جمعه شهرستان بندر انزلی و فرماندار این شهرستان، معاونین و مدیران و مشاورین سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

/مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا