آخرین خبرهااستان ها

سرپرست شهرداری رشت در جلسه بررسی و تبادل نظر در خصوص فرایندهای مالی و گزارشات سازمانها و مناطق شهرداری رشت: لزوم یکپارچگی، انسجام و تبادل نظر مجموعه شهرداری در حوزه‌های مالی و حسابداری

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت لزوم یکپارچگی، انسجام و تبادل نظر مجموعه شهرداری در حوزه‌های مالی و حسابداری را خواستار شد و گفت: از حوزه‌های مالی و درآمدی شهرداری رشت انتظار دارم برای به ثمر رساندن پروژه‌های مهم شهری تلاش کنند.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از واحد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در جلسه بررسی و تبادل نظر در خصوص فرایندهای مالی و گزارشات سازمانها و مناطق شهرداری رشت که با حضور اسماعیل چراغی مدیر مالی، فرزاد جهانی رییس مجمع حسابرسان شهرداری رشت و معاونین و مدیران مالی سازمانها و مناطق اظهار داشت: طریقه انجام حسابرسی و تدوین برخی اسنادی که در این زمینه تهیه می‌شود از جمله دغدغه‌های مهم شهرداری به شمار می‌رود.
سرپرست شهرداری رشت یکپارچگی، تقویت هماهنگی و تبادل نظر مجموعه شهرداری در حوزه‌های مالی و حسابداری را خواستار شد و افزود: ارتباط با سیستم‌های نظارتی چه در داخل مجموعه شهرداری و‌ چه خارج از آن منافع بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت.
خدمت بین دانا برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای مجموعه مالی و حسابرسی شهرداری رشت و انتخاب مدرسان مجرب برای آن را هم به عنوان یک پیشنهاد مطرح کرد و گفت: در راستای کاهش تبعات حوزه مالی و حسابرسی باید همه دست به دست یکدیگر بدهیم تا سیستم مالی شهرداری رشت منسجم شود.
وی تلاش حوزه‌های مالی و درآمدی شهرداری رشت برای به ثمر رساندن پروژه‌های مهم شهری را نیز خواستار شد و اضافه کرد: پرورش نیروهای متخصص در بخش مالی و حسابرسی و تقویت نیروی انسانی شهرداری رشت از جمله نیازهای ضروری این مجموعه محسوب می‌شود.
همچنین در پایان جلسه هریک از معاونین و مدیران مالی چالش های موجود را عنوان و موارد مالی حول موضوع ثبت و نظارت دقیق مسیولین مالی سازمان ها و مناطق بر ثبت رویدادها ی مالی ، گزارش گیری مالی و نظارت قبل و بعد ازخرج مورد بحث و تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا