آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

با عقد قراردادی‌های جداگانه صورت گرفت؛ «پیمان پارسا» سرپست سپیدرود شد/ «میلاد پورمحسن» به خانه بازگشت+ اسامی بازیکنان جدید

سپیدرودمدافع محبوب سپیدرودی‌ها با عقد قراردادی با اسماعیل شاد مدیرعامل این باشگاه پس از یک سال دوری از سپیدرود بار دیگر به خانه خود بازگشت همچنین پیمان پارسا با عقد قراردادی با اسماعیل شاد سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت برعهده گرفت.

پورمحسن با ۳۰ سال سن محصول آکادمی بازیکن‌سازی سپیدرود در دهه‌ی ۸۰ است که موفق شد همراه سپیدرود و چوکا از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کند و در تیم ملی دانشجویان ایران نیز عضویت داشته است.

پورمحسن با ۳۰ سال سن محصول آکادمی بازیکن‌سازی سپیدرود در دهه‌ی ۸۰ است که موفق شد همراه سپیدرود و چوکا از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کند و در تیم ملی دانشجویان ایران نیز عضویت داشته است.

پورمحسن در نیم فصل دوم لیگ دسته اول سالی که منجر به صعود سپیدرود به لیگ برتر شده بود به تیم گل گهر سیرجان ملحق شد و از آنجا راهی داماش و مس کرمان شده بود و در لیگ دسته دوم دو فصل پیش مجددا به سپیدرود بازگشت و فصل گذشته نیز به عضویت تیم چوکا درآمد و موفق شد تا با این تیم به لیگ دسته اول بازگردد.

سپیدرود تاکنون با معین تقوی، مهیار نوری، رضا عاشوری، آرمان مردانی، میلاد نجفی، رضا ناصری، سهیل ربیع زاده، سبحان سحرخیز، علی رضا ربیع زاد، علی بیجاری، ماهان سروی، امیرحسین صالحی و سید حسین حق‌شناس تمدید قرارداد کرده است و با میلاد پورمحسن، محمد سواری، صالح غلامی، اسماعیل کیانی، فرید امیری، فربد بلوک باشی، ابوالفضل آذرنوشان، آرمین منفرد دوست، صابر محمدی، محمد احسان ضیایی و امیرحسین ناییج به عنوان بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده است.

«پیمان پارسا» سرپست سپیدرود شد

پیمان پارسا با عقد قراردادی با اسماعیل شاد سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت شد.

پارسا شهردار سابق منطقه ۳ رشت با توافق با مدیرعامل باشگاه سپیدرود پس از این عهده دار پست سرپرستی تیم فوتبال سپیدرود خواهد شد تا تیم مدیریتی و فنی باشگاه سپیدرود کامل‌تر شود.

بنابراین گزارش پارسا دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی عمران است و شهردار منطقه ۳ رشت، ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت و مشاور رئیس شورا در امور مناطق پنجگانه شهرداری رشت برخی از سوابق مدیریتی وی می‌باشد.

در فصل گذشته شهرام حمیدی و فرهاد حسین‌پور عهده دار سرپرستی تیم فوتبال سپیدرود بودند و بیش از ۵ سال مهندس علی بهارمست که در حال حاضر به عنوان مدیرفنی در تیم سپیدرود حضور دارد، سرپرست تیم فوتبال سپیدرود بود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا