آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

صدور ۹۰ جواز تاسیس صنعتی آماده سرمایه گذاری در گیلان

جواز تاسیسدر راستای تسهیل در حوزه کسب و کار در چهار ماه نخست امسال تاکنون ۹۰ جواز تاسیس صنعتی بی نام به عنوان یک بسته کامل و آماده سرمایه گذاری، صادر شده است.

به گزارش تدبیرشرق، مدیرکل صمت گیلان از تسهیلگری در صدور مجوزهای کسب و کار صنعتی خبر داد.

تیمور پورحیدری از اتصال این اداره کل به سامانه ملی کسب و کارها برای صدور مجوز های مرتبط کسب و کار صنعتی و تولیدی خبر داد و اظهار داشت: در این راستا بیش از ۹۰ جواز تاسیس صنعتی غیر از موارد درخواستی معمول علاقمندان به سرمایه‌گذاری صنعتی و تولیدی، با مطالعه کامل طرح امکان سنجی و اخذ استعلامات مربوطه صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن توصیف اجرای کامل روند صدور مجوزهای کسب و کار در راستای سیاست های کلان کشور در این اداره کل گفت: اغلب امور خدمات رسانی در حوزه کسب و کار تولیدی و تجاری کاملاًالکترونیک و با سرعت مطلوب جهت جلب رضایت متقاضیان صورت می گیرد و استراتژی اداره کل صمت سرعت بخشی در خدمات رسانی با استفاده از بستر الکترونیک در چارچوب قوانین است.

وی با بیان اینکه در مجوزهای صادره، میزان انطباق با زیرساخت های استان و آمایش سرزمین مورد نظر قرار گرفته است، افزود: سنخیت نوع کسب و کارها، فاصله تامین مواد اولیه و وجود زیرساخت های انرژی برای ایجاد صنایع فناور و صنعت سبزسلامت محور از مولفه هایی است که در صدور این جوازها به آن توجه شده است تا از ایجاد صنایع جدید مشکل‌آفرین پیشگیری گردد.

مرجان گودرزی

/رکنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا