آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

“ری اکت” از لاهیجان به فستیوال Wildlands آمریکا رفت

فستیوال Wildlandsفیلم کوتاه “ری اکت” به کارگردانی اکرم مهدوی از اعضای انجمن سینمای جوان لاهیجان به فستیوال فیلم Wildlands آمریکا راه یافت.

به گزارش تدبیرشرق؛ فیلم کوتاه یک دقیقه و نوزده ثانیه ای “ری اکت” به نویسندگی و کارگردانی اکرم مهدوی در انجمن سینمای جوانان ایران – دفترلاهیجان  آماده نمایش شد و اخیرا به فستیوال فیلم Wildlands آمریکا که در جنوب اوهایو برگزار می شود راه یافته است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه( ری اکت  REACT)  آمده است : زمانی حیات مورچه ای توسط یک انسان در جهان هستی خاتمه پیدا می کند و پس از سالها،زمان پایان حیات آن انسان فرا می رسد…

از دیگر عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه نقش داشتند: تصویربرداری و تدوین‌ :محمد حسین فلاحی؛ طراحی پوستر :  فرهاد راد ؛ باحضور : داوود برزو پور  و نوید برزو پور ؛ مجری طرح :انجمن سینمای جوان ایران دفتر لاهیجان

این بانوی هنرمند فعالیت هنری خود را از سال 1374 آغاز کرده و بازی در سریالهای تلوزیونی پس ازباران،پریا، آواز مه،غروب بی پایان،نقطه صفر، هتل پاپلی ، گذر از رنجها و… را در کارنامه هنری خود دارد.

از دیگر فعالیت های مهدوی می توان به بازیگری ، نویسندگی و کارگردانی تئاتر و فیلم کوتاه و بازی در سریالهای شبکه باران اشاره کرد.

اکرم مهدوی  به تازگی  به عنوان دستیار و مشاور کارگردان فیلم کوتاه ” نوبت عاشقی”  ساخته طاهره کاظمی دوست  و بازی در فیلم کوتاه ” حلقه” ساخته مشترک نواب محمودی و طاهره کاظمی دوست  مشغول به فعالیت بوده است.

فیلم های شرکت کننده در فستیوال Wildlands آمریکا با موضوع طبیعت، فعالیت اجتماعی، ماجراجویی عمدی، حفاظت، سلامت، آب، انرژی، تغییرات آب و هوا، حیات وحش، عدالت زیست محیطی، غذا و کشاورزی می باشد.

/روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا