آخرین خبرهااستان ها

سرپرست شهرداری رشت در جلسه شورای معاونین : تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در جلسه شورای معاونین، بر لزوم سرعت بخشی به دو پروژه رینگ ۹۰ متری و پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان ولی‌عصر (عج) تاکید کرد.

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، عصر روز گذشته سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین، مدیران مناطق و دو تن از روسای سازمانهای شهرداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: تفویض اختیار در شهرداری رشت باید عملیاتی شود تا بنده به عنوان شهردار بتوانم برای جذب اعتبارات شهرداری در سطح ملی اقدام نمایم.

سرپرست شهرداری رشت اصلاح روشنایی کمربندی خرمشهر را خواستار شد و ضمن تاکید بر کاهش بروکراسی اداری و تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهرداری تصریح کرد: از آنجا که عملکرد شهرداری در سطح شهر با خدمات دهی دیده می شود، انتظار دارم موانع اجرای پروژه‌های شهری برطرف گردد.

سید مجتبی خدمت بین دانا برقراری ارتباط مستمر بین نهاد شهرداری و سایر دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های نظارتی را برای تسریع در اجرای پروژه‌ها لازم و ضروری خواند و اذعان کرد: برای شهری مانند رشت زیبنده نیست که پروژه‌های مهم شهری آن به علت برخی موانع پیش پا افتاده تعطیل شده و یا با کندی اجرا شود.

وی عبور از اقدامات روتین و رویکرد روزمرگی در شهرداری رشت را خواستار شد و اضافه کرد: عمر اداری کوتاه است و سریع تمام میشود، بنابراین انتظار دارم از این فرصت مغتنم برای خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده گردد.

سرپرست شهرداری رشت تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های رنگ‌ آمیزی برای پویا نشان دادن هر چه بیشتر شهر در دید شهروندان را لازم و ضروری ذکر کرد و یادآور شد: برخی از مناطق شهری در حوزه روشنایی و‌ رنگ‌آمیزی محیطی ضعف‌هایی دارند که باید هر چه سریعتر برطرف شود.

خدمت بین دانا همچنین از معاون خدمات شهری شهرداری رشت و مدیر منطقه سه جهت برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در کنار آبنمای موزیکال بوستان ملت تشکر و قدردانی کرد و افزود: باید اقدامات در این حوزه به گونه‌ای پیش رود تا دیگر شاهد تعطیلی آبنمای موزیکال بوستان ملت نباشیم.

وی ضمن ارائه راهکارهای لازم به معاونین و مدیران با هدف سرعت بخشی بر روند انجام امورات و پروژه‌ها ابراز داشت: رینگ ۹۰ متری و پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان ولی‌عصر (عج) دو پروژه‌ای است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید اقدامات لازم جهت تامین اعتبار و تسریع در اجرای آنها در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه میثم حرفت خواه رئیس سازمان عمران و شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، به بیان عملکرد سه ماهه سازمان خود ، چالش‌ها و مشکلات مربوطه پرداختند.

در پایان این جلسه هر یک از معاونین شهرداری و مدیران پروژه ها در خصوص حوزه فعالیت خود گزارش عملکردی همراه با آمار و اطلاعات ارائه داده و چالش‌های پیش رو و موانع را بازگو کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا