آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشیخبر داغ

یک استقلالی سرمربی شهرداری آستارا شد

شهرداری آستاراپیروز قربانی در فصل بعد رقابت‌های لیگ آزادگان، هدایت شهرداری آستارا را برعهده خواهد داشت.

به گزارش تدبیرشرق، پیروز قربانی با عقد قراردادی رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا در فصل آتی مسابقات لیگ یک انتخاب شد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا

فصل گذشته و در رقابت‌های لیگ آزادگان، ابتدا در نقش یک مدعی صعود ظاهر شد اما رفته رفته با کسب نتایج ضعیف تا رتبه‌های پایین جدول نیز سقوط کرد به نحوی که آن‌ها روی کاغذ و تا هفته‌های آخر، یکی از گزینه‌های سقوط بودند.

در نهایت آن‌ها موفق شدند در لیگ آزادگان بمانند اما برای فصل بعد با تغییر و تحولی روی نیمکت تیمشان روبرو خواهند شد.

آستارایی‌ها پس از مذاکراتی که با پیروز قربانی داشتند، با وی به توافق رسیدند تا بازیکن سابق استقلال با عقد قراردادی رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا در فصل آتی مسابقات لیگ یک انتخاب شود.

قربانی در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ آزادگان هدایت رایکا بابل را برعهده گرفت و توانست این تیم را از قعر جدول و خطر سقوط نجات دهد.

پیروز قربانی، (زاده‌ ۱۲ اسفند ۱۳۵۷ در تهران) در تیم‌های باشگاهی و ملی ایران بازی کرده‌ است.

وی به همراه وحید طالب لو، آرش برهانی، علیرضا اکبرپور و محمود فکری از بازیکنانی هستند که ۹ فصل متوالی برای استقلال تهران بازی کرده‌اند و از این حیث رکورددار هستند.

وی با زدن گل دقیقه ۹۴ در دربی یکی از خاطره انگیزترین گل‌های تاریخ استقلال را به ثمر رساند.

وی سابقه عضویت در تیم‌های استقلال، مس کرمان، سایپا، صبای قم و راه‌آهن را دارد و در سال ۹۴ با پیراهن صبای قم از فوتبال خداحافظی کرد.

وی فارغ‌التحصیل مدیریت ورزش است و خیلی زود به کسوت مربیگری در آمد و در فصل اول به‌ عنوان دستیار در راه‌آهن مشغول بکار شد و سپس سه فصل هدایت سردار بوکان را برعهده گرفت و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت و سپس به‌عنوان دستیار در باشگاه فوتبال سایپا فعالیت کرد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا