آخرین خبرهااستان هااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد: کار استانداردسازی ورزشگاه‌های انزلی و تالش بدون برگزاری مزایده آغاز شد

استانداردسازیآرمان گفت: ۴ ماه پیش که منصوب شدم، تمامی تیم‌های فوتبال مثل ملوان، چوکا، اتحاد فومن، شهرداری و مقاومت آستارا در رشت بازی‌های خود را انجام می‌دادند که با حمایت‌های مسئولین در تامین اعتبارات و بازسازی ورزشگاه‌ها، بازی‌ها درخانه خودشان انجام شد و ملوان و چوکا به لیگ بالاتر صعود کردند.

همانطور که جهانبخش آرمان در برنامه زنده تلویزیونی با ورزش شبکه استانی باران اعلام کرده بود، که از یکشنبه (۱۲ تیرماه) کار استاندارسازی ورزشگاه‌های انزلی و تالش را آغاز می‌کند، از صبح یکشنبه ۴ گروه از پیمانکاران شروع بکار کردند و قرار است با کار شبانه‌روزی، ورزشگاه‌های انزلی و تالش را برای رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول کشور برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: با حمایت‌های استاندار گیلان، نمایندگان انزلی و تالش در مجلس و دیگر مسئولین نظارتی، کار استانداردسازی این ۲ ورزشگاه، بدون برگزاری مزایده که زمان بر بود، توسط یک پیمانکار خوشنام و قوی آغاز شد تا هرچه سریعتر آماده شود.

وی اظهار داشت: ۴ ماه پیش که منصوب شدم، تمامی تیم‌های فوتبال مثل ملوان، چوکا، اتحاد فومن، شهرداری و مقاومت آستارا در رشت بازی‌های خود را انجام می‌دادند که با حمایت‌های مسئولین در تامین اعتبارات و بازسازی ورزشگاه‌ها، بازی‌ها درخانه خودشان انجام شد و ملوان و چوکا به لیگ بالاتر صعود کردند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا