آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اول

اوسط مقدم کجایی؟ دقیقا کجایی؟!

اعطا و لغو دو مجوز کنسرت طی یک هفته در منطقه آزاد


اختصاصی تدبیرشرق//

با روی کار آمدن دولت جدید از مهمترین مراکزی که انتظار می رفت مدیریت آن در مدت زمان کوتاهی تغییر کند منطقه آزاد انزلی بود. بخصوص وقتی نام سردار سعید محمد در راس مناطق آزاد کشور شنیده می شد و سیر تغییر و تحولات را در مناطق مختلف کشور با سرعت آغاز کرد.
در طی ماههای گذشته هفته ای نیست که گزینه ای برای منطقه آزاد انزلی در فضای رسانه ای گمانه زنی نشود ولی تاکنون هیچ کدام از گزینه ها نتوانستند بر کرسی منطقه آزاد جا خوش کنند.
اوسط مقدم که در ماههای پایانی دولت دوازدهم بر این مسند نشسته و عملکرد چشمگیری هم در این سازمان نداشت ، تا کنون نتوانسته انتظارات از این منطقه استراتژیک را برآورده کند و هر بار با تصمیمات نه چندان درست افکار عمومی را نیز اقناع نکرد و گزارش های رسیده نشان می دهد بین نیروهای تحت امر خود نیز محبوبیتی ندارد.
مدیرعامل کنونی منطقه آزاد که شاید با مطرح شدن نامهای مطرح انگیزه لازم را از دست داده تلاشهایش برای اقدامات توسعه ای در منطقه آزاد چنگی به دل نمیزند و انتظار می رود سازمان مناطق آزاد کشور فکری اساسی برای نگین اقتصادی و فرهنگی دریای کاسپین داشته باشد.
در تازه ترین اقدام نیز دو کنسرت دارای مجوز از معاونت فرهنگی این سازمان طی یک هفته لغو شد که یکی به خاطر زلزله رودبار و دیگری به دلیل یادبود شهدای حادثه ۷ تیر بود که هر دو روز برای گیلانیان و ایرانیان مورد احترام می باشد.
ولی سوال اساسی این است که چرا اوسط مقدم نتوانسته حتی بر مدیریت های زیر مجموعه خود نظارت کافی داشته باشد تا برنامه ریزی درست داشته و قبل از اعطا هر مجوزی به تقویم نگاهی بیندازند تا موجب تمسخر سازمان در افکار عمومی نشوند و سرمایه گزاران و تیم برگزاری کنسرتها نیز آسیب مادی و معنوی از این تصمیمات نابخردانه نبینند؟!
ظاهرا اوسط مقدم که تخصص ویژه ای در کاهش اضافه کار پرداختی به پرسنل سازمان تحت امر خود دارد حتی نتوانسته بر کیفیت مدیریت عوامل زیرمجموعه خود بیفزاید و به نظر می رسد که زمان آن رسیده که هیات دولت و سردار محمد تصمیم نهایی و اساسی خود را برای تنها منطقه آزاد واقع در گیلان بگیرند و با انتخاب یک مدیر کارکشته و با لیاقت شرایط مناسبی برای رشد بیش از پیش آن فراهم کنند.

نویسنده: علی بزرگ بشر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا