آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های گیلان شد

خانه مطبوعاترئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با اشاره به قبول استعفای مدیر این خانه، گفت: با رای اکثریت اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان، میلاد ابراهیمی به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه های گیلان انتخاب شد.

به گزارش تدبیرشرق, ابراهیم افشاری با اشاره به استعفای ابراهیم بهمنی جلالی از سمت مدیریت خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد: استعفای ابراهیم بهمنی امروز با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تقدیر از زحمات یکساله مدیر خانه مطبوعات و رسانه های گیلان گفت: نظر به استعفای ابراهیم بهمنی، اکثریت اعضای هیئت مدیره با این استعفا موافقت کرده و میلاد ابراهیمی را به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه های گیلان منصوب کردند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با اشاره به اینکه خانه مطبوعات در سال نخست به دنبال تثبیت و در سال‌های آتی به دنبال رویکرد جهش در حوزه عملکردی است، بیان کرد: انتظار می‌رود مدیریت جدید خانه مطبوعات نیز در راستای اعتلای اهداف عالیه حوزه رسانه استان گیلان گام برداشته و با استفاده از ظرفیت نخبگان اقدامات مانا در دوران جهش خانه مطبوعات انجام دهد.

افشاری با تاکید بر لزوم حفظ انسجام و وحدت رویه و ارتقای سطح کیفی و رفاهی اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان و اصحاب رسانه افزود: با توجه به روند برنامه‌های گذشته و اقدامات برنامه‌ریزی شده پیش رو، نوید اتفاقات میمون را به اصحاب رسانه استان گیلان می‌دهیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در طی یکسال اخیر عنوان کرد: بنای ما در خانه مطبوعات گیلان حمایت قاطع از مدیریت، حفظ استقلال در تصمیم‌گیری هیئت مدیره، راهبری و مشورت پذیری و استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان، سازمان‌ها و نهادهای متناظر رسانه‌ای است

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا