آخرین خبرهااستان ها

در دیدار شهردار رشت و مدیرکل بازرسی گیلان مطرح شد : مبارزه بدون مماشات با فساد مالی / مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز

سید امیر حسین علوی شهردار رشت به دیدار سجاد ده‌ده‌جانی مدیرکل جدید بازرسی استان گیلان رفت و پس از آن با همراهی وی از شهرداری منطقه یک بازدید بعمل آورده و در این بازدید سرزده طرفین بر لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کردند.

به گزارش تدبیرشرق، سید امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه رحمتی مدیر بازرسی، زارعی شریف مدیر حوزه شهردار، جعفری‌نیا مدیر ارتباطات شهرداری رشت امروز شنبه چهارم تیر ۱۴۰۱ همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضائیه به دیدار مدیرکل جدید بازرسی استان گیلان رفت و پس از آن با همراهی وی از منطقه یک سرکشی نمودند.

 

سجاد ده‌ده‌جانی مدیرکل بازرسی استان گیلان در این جلسه اظهار داشت: طبق دستورالعمل جدیدی که صادر شده، ادارات کل بازرسی در هفته قوه قضائیه باید از چند دستگاه خدمات‌رسان بازدید سرزده انجام دهند. به همین علت فرصت امروز را برای بازدید از شهرداری رشت مغتنم شمردیم.

مدیرکل بازرسی استان گیلان با بیان اینکه باید جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود، اضافه کرد: متاسفانه عمده نارضایتی شهروندان در مورد بحث ساخت و سازهای غیرمجاز است که همکاری مشترک شهرداری و بازرسی می‌تواند در این حوزه مثمر ثمر واقع شود.

ده‌ده‌جانی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای پیشبرد اهداف، ساماندهی و زیبایی شهر رشت به عنوان مرکز استان گیلان، بازرسی کل استان در کنار شهرداری است و حمایتهای لازم را از این نهاد به عمل می‌آورد.

 

سید امیر حسین علوی شهردار رشت نیز در این دیدار مبارزه بدون مماشات با فساد را از جمله اهداف و اولویتهای اصلی شهرداری ذکر کرد و بیان داشت: شهرداری رشت درصدد است به گونه‌ای با مفاسد مالی برخورد کند که دیگر زمینه‌ای برای تکرار آن وجود نداشته باشد.

شهردار رشت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و همکاری دستگاه قضایی با شهرداری در این حوزه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در تمامی پرونده‌های موجود در کمیسیون ماده ۱۰۰ مشخص شده است که کدامیک شاکی دارند و مناطق پنجگانه هم در این مورد اهتمام ویژه‌ای به خرج می‌دهند.

علوی زمان تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهرداری رشت را سال ۹۴ ذکر کرد و با بیان اینکه این طرح مملو از اشکال است، اضافه کرد: در این طرح گاهی مشاهده می‌کنیم که حقوق مردم به هیچ عنوان لحاظ نمی‌شود، بنابراین شهرداری رشت بازنگری در این طرح را با هدف توسعه شهر و ‌حفظ سرانه خدمات در دستور کار خود قرار داده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا