آخرین خبرهااستان ها

در پنجاه و دومین روز از بهسازی سراوان ؛ بررسی میدانی شهردار رشت و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان

سید امیر حسین علوی شهردار رشت طی بررسی میدانی خود از لندفیل سراوان و تصفیه‌ خانه شیرابه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان انجام شد از بازگشایی مناقصه فاز دوم بهسازی لندفیل خبر داد.
به گزارش تدبیرشرق، سید امیر حسین علوی شهردار رشت عصر امروز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ به همراه عباس صابر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان ضمن انجام نظارت میدانی از مدفن زباله سراوان و تصفیه‌ خانه شیرابه، روند اجرای پروژه‌های آن را مورد بررسی قرار داد.
شهردار رشت در حاشیه این نظارت میدانی از تلاش مجموعه شهرداری برای افزایش ظرفیت تصفیه شیرابه سراوان و رساندن آن به بیش از سه لیتر بر ثانیه سخن گفت و اظهار داشت: امروز بازگشایی مناقصه فاز دوم بهسازی لندفیل سراوان نیز انجام خواهد شد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.
سید امیر حسین علوی با بیان اینکه شهرداری رشت در راستای کاهش هر چه بیشتر خطرات زیست محیطی، در حال پیشبرد فاز به فاز تعهدات خود در حوزه مدفن سراوان است، اضافه کرد: با پوشش قسمت بالایی مدفن زباله، حجم شیرابه به شدت کاهش پیدا کرده است و طبق تخمینی که از یک ضلع سراوان داریم، چیزی حدود یک و نیم لیتر بر ثانیه شیرابه از آن تولید می‌شود. بنابراین درصددیم با انجام لوله‌گذاری از ضلع دیگر شیرابه را به داخل حوضچه تصفیه‌ خانه هدایت کنیم.
گفتنی است همزمان با انجام این بررسی میدانی شهردار رشت و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، از امروز مرحله آموزش به نیروها در تصفیه‌ خانه شیرابه سراوان آغاز شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا