آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

رشد ۱۵۱ درصدی ورود خودرو به گیلان/۵ نفر در محور قزوین رشت جانشان را از دست دادند

ورود خودروجانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از رشد ۱۵۱ درصدی ورود مسافر به گیلان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین تردد خودرو در گیلان مربوط به جاده قزوین – رشت بوده و متأسفانه در این مدت شاهد بروز حوادث رانندگی هم بودیم که پنج نفر جان خود را ازدست‌داد.

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ حسین حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موج ورود مسافر به گیلان از دو روز گذشته آغازشده است،‌اظهار کرد: به دلیل تعطیلات چندروزه در کشور موج ورود مسافر به گیلان از دو روز گذشته آغاز و در روز جمعه به اوج خود رسیده است.

وی با اشاره به میزان ورود خودرو‌های ورودی به استان گیلان افزود: بر اساس آمار در ۴۸ ساعت گذشته ۲۱۷ هزار خودرو وارد استان گیلان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از رشد ۱۵۱ درصدی ورود مسافر به گیلان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: مأموران نیروی انتظامی و پلیس‌راه در تمامی مبادی ورودی گیلان حضوری مستمر داشته تا عبور و مرور خودروها را تسهیل ببخشند.

حسن‌پور با ابرار تأسف از بروز تصادفات و سوانح رانندگی در محورهای ورودی و پر تردد گیلان بیان کرد: بیشترین تردد خودرو در گیلان مربوط به جاده قزوین – رشت بوده و متأسفانه در این مدت شاهد بروز حوادث رانندگی هم بودیم که پنج نفر جان خود را ازدست‌داده و ۲۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو هزار نیروی پلیس در حوزه‌های ترافیکی، امنیتی و انتظامی در تفرجگاه‌ها، مناطق ساحلی، گردشگری و محورهای مواصلاتی حضور دارند، تصریح کرد: حفظ امنیت شهروندان و مسافران یکی از اهداف نیروی انتظامی در کشور است به این‌ منظور دو هزار نیرو در قالب ۵۵۰ گروه در تأمین امنیت شهروندان و مسافران تلاش می‌کنند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا