آخرین خبرهااستان ها

شهردار رشت : امام خمینی (ره) اندیشمندی خداشناس بود که ایران اسلامی را به سرمنزل مقصود رساند


سید امیر حسین علوی شهردار رشت در آستانه رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ضمن گرامیداشت این دو مناسبت گفت: امام خمینی (ره) رهبری فرزانه و اندیشمندی خداشناس بود که ایران اسلامی را پس از آزمایشهای الهی همچون قیام خونین ۱۵ خرداد به سرمنزل مقصود رساند.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی به مناسبت فرا رسیدن دو مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی رضوان‌ الله تعالی علیه و قیام ۱۵ خرداد پیامی به شرح زیر صادر کرد.
مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (قدس سره) فرمودند؛ در آن روز هر جا مسلمانی آگاه از انقلاب و مسائل آن بود، خود را صاحب عزا شمرد، پس در روی زمین جایی نماند که در آن دلهایی از این حادثه‌ عظیم، از اندوه لبریز نشود و انسانهایی از این فقدان بی‌جبران به عزا ننشینند.
امام خمینی (ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ، رهبری فرزانه، عارفی برجسته، شخصیتی منحصر به فرد و کم نظیر و یک اندیشمند عالم و خداشناس بود که بی‌هیچ واهمه‌ای نه تنها در برابر رژیم طاغوت بلکه در برابر ایدئولوژی غرب و شرق ایستاد و با عبور از آزمایشهای الهی همچون قیام ۱۵ خرداد ایران اسلامی را به سرمنزل مقصود رساند در حالیکه وجودش مالامال از عشق به خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.
۱۵ سال بعد از آغاز نهضت امام خمینی (ره) یعنی درست پس از قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ و به خاک و خون کشیده شدن مردم توسط رژیم سفاک طاغوت عرصه‌های امتحان و یکی پس از دیگری پدید آمد و این سنت الهی با زعامت امام خامنه‌ای حفظه‌ الله و با تبعیت و ایستادگی ملت در برابر هشت سال جنگ تحمیلی و محاصره‌های بین‌المللی اقتصادی و جنگ ترکیبی علیه اسلام تا به امروز هم ادامه پیدا کرده است.
اینجانب سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به محضر امام عصر ارواحنا فداه، نائب برحقش، ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و ولایی گیلان تسلیت و تعزیت عرض میکنم و توفیق و عزت همگان را از خداوند سبحان مسألت دارم.
سید امیر حسین علوی
شهردار رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا