آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

پرواز از گیلان به روسیه برقرار شد

پروازمدیرکل فرودگاه استان گیلان از برقراری پرواز رفت و برگشت رشت به آستراخان روسیه خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، سیدمحسن میرحسینی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به پرواز رشت به روسیه اظهار کرد: پرواز رفت و برگشت رشت به آستراخان روسیه، باتوجه به وجود کنسول‌گری فدراسیون روسیه در گیلان و همچنین وجود سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی کشورهای حاشیه دریای خزر دایر شده است.

وی با اشاره به شرکت هواپیمایی خدمات دهنده گفت: این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر از شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به زمان پرواز‌ها افزود: پرواز یاد شده تا پایان امسال برای جمعه هر هفته برنامه‌ریزی شده است.

درگذشته فرودگاه رشت با پروازهای خارجی به مقصد گرجستان و ترکیه داشت که اکنون با برقراری این پرواز به روسیه تنها پرواز بین المللی فرودگاه رشت خواهد بود.

فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال – جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده است؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و با مساحت کل ۲۳۰ هکتار ارتفاع آن ۴۰ پا پایین‌تر از آب‌های آزاد است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا