آخرین خبرهاحوادثخبر داغ

قتل تکان دهنده دختر ۱۲ساله به دست پدر

قتلیک دختر ۱۲ ساله در جیرفت با شلیک گلوله پدر خود به قتل رسیده است.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از خبرفوری؛ این دختر نوجوان که نازنین فاطمه رئیسی نام دارد، ۱۱ بهمن سال گذشته در روستای حاج آباد جیرفت به قتل رسید. پدر نازنین فاطمه پس از به قتل رساندن دخترش متواری شد اما خیلی زود به دام مأموران پلیس افتاد. به گفته ی مادر نازنین فاطمه، اختلافات او با همسرش به قتل دخترشان انجامیده است. پرونده ی قتل این دختر نوجوان از سوی مقامات قضایی در دست بررسی است.

جزئیات قتل نازنین فاطمه رئیسی

مادر این دختر ۱۲ درباره ی جزئیات حادثه گفت: «حدود ۲۰ سال است که با پدر نازنین فاطمه ازدواج کرده ام و در این مدت بارها من را کتک زد و حتی یک بار خانه مان را آتش کشید.شوهرم سوابق کیفری متعدد دارد و بار آخر با قید وثیقه آزاد شد.او در روستایی دیگر زنی را به عقد موقت خود در آورده بود و همین رفتارها و بداخلاقی هایش باعث می شد که هیچ وقت زندگی آرامی نداشته باشیم.

وقتی زندگی او با آن خانم در روستای دیگر شروع شد گاهی یک ماه یک بار هم به ما سر نمی زد.بار آخر که به خانه آمد با من بحثش شد و روی من اسلحه کشید و تهدیدم کرد.نازنین فاطمه خیلی ترسید و پلیس را خبر کرد.بعد از آن همسرم بارها دخترم را تهدید به قتل کرد اما من با اینکه بارها از او کتک خورده بودم، باور نمی کردم که او سر دختر خودش چنین بلایی بیاورد.»

مادر نازنین فاطمه درباره ی شب حادثه گفت: «من در مزرعه پیاز کارگری می کردم و آن شب تازه از سر کار آمده بودم و وقتی می خواستم در خانه را ببندم، شوهرم در را هل داد و وارد خانه شد.من و دو پسر ۱۱ و ۶ ساله ام از ترس از خانه فرار کردیم چون شوهرم اسلحه همراه داشت و فکر می کردم می خواهد من را بکشد.من در کوچه می دویدم و فریاد می زدم که ناگهان صدای شلیک آمد و بعد از آن شوهرم از خانه فرار کرد.نازنین فاطمه جلوی تلویزیون خوابش برده بود و شوهرم در همان حال به دخترم شلیک کرده و پا به فرار گذاشته بود.»

مادر نازنین فاطمه که داغدار از دست دادن یگانه دختر خودش است در میان هق هق و گریه های خود گفت: «فکر شوهرم مسموم بود.از زمانی که نازنین فاطمه کمی بزرگ شد به او خیلی سخت می گرفت و می گفت اصلا نباید از خانه بیرون بروی.او حتی قبلا به خاطر طرز فکرش، به خواهر خودش هم چاقو زده بود.من به خاطر بدرفتاری های شوهرم بارها تصمیم به طلاق گرفتم.اما هر بار به خانه پدر و مادرم می رفتم آنها می گفتند به خانه ات برگرد چون از شوهرم می ترسیدند.

می گفتند شوهرت شر به پا می کند و خواهر و برادرهایت را می کشد. شوهرم بارها من را به شدت کتک زد اما من هیچ وقت نتوانستم از او شکایت قانونی کنم.حالا که فرزندم را از من گرفته و چنین جنایتی رقم زده، دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم و به مسئولین قوه قضائیه التماس می کنم که نگذارید خون دخترم پایمال شود. شوهر من یک فرد خلافکار و شرور و سابقه دار است. او ما را تهدید کرده و گفته اگر آزاد شود از ما هم انتقام می گیرد.»

مادر نازنین فاطمه خطاب به رئیس قوه قضائیه درخواست کرد توجه ویژه ای به پرونده دخترش داشته باشند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا