آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

رفع مشکل فاضلاب رشت نیازمند اعتبار چهار هزار و پانصد میلیارد تومانی

فاضلاب رشتمدیر عامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به مشکلات رشت در حوزه فاضلاب گفت: برای رفع مشکل فاضلاب شهر رشت نیازمند اعتبار چهار هزار و پانصد میلیارد تومانی هستیم و با تحقق این اعتبار مشکل فاضلاب این شهر کاملا برطرف می شود.

به گزارش تدبیرشرق؛ رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در دیدار با مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان در اداره کل آب و فاضلاب استان با اشاره به دغدغه های برخی از شهروندان پیرامون عدم برخورداری از امتیاز آب شرب و فاضلاب بهداشتی اظهار کرد: علیرغم تصویب طرح تفصیلی در بسیاری از معابر فرعی و حاشیه ای شهر شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم و این موضوع آسیب های فراوانی برای شهر و شهروندان بهمراه داشته است که یکی از آن ها عدم برخورداری ، ساکنین این قسمت از شهر از امتیازاتی همچون آب و برق است.

محمد حسین واثق کارگرنیا به خلا قانونی پیرامون عدم واگذاری امتیاز آب و.. به ساکنین نقاط حاشیه ای شهر و همچنین املاک نسقی اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل شیوه نامه ای را تدوین و قصد اجرای آن را داشتیم اما به واسطه شکایت فردی ، این شیوه نامه در نهایت در وزارت کشور تصویب نشد و متاسفانه همچنان بسیاری از شهروندان از امتیازاتی همچون آب شرب بهداشتی و … برخوردار نیستند.

وی با ابراز تاسف از وضعیت فاضلاب در برخی از محلات رشت تصریح کرد: در برخی از محلات رشت شاهد تجمع فاضلاب و بوی تعفن ناشی از آن هستیم و این وضعیت موجب ناراحتی و شرمساری است.

کارگرنیا با اشاره به اینکه با ورود استاندار و حمایت نمایندگان مجلس مشکل فاضلاب رشت برطرف می شود افزود: در سفر رئیس جمهور به گیلان وعده هایی خوبی پیرامون رفع مشکل فاضلاب رشت مطرح شد و استاندار گیلان نیز از این بابت قول مساعدت ویژه داده است.

نسبت به مشکلات آب و فاضلاب رشت آگاه هستیم

مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به اینکه نسبت به مشکلات فاضلاب رشت آگاه هستیم اظهار کرد: استاندار گیلان با جدیت پیگیر جذب اعتبارات نقدی به منظور رفع مشکل آب و فاضلاب در رشت است .

مازیار علیپور به اعتبار مورد نیاز به منظور رفع مشکل فاضلاب رشت اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه های فاضلاب در رشت نیازمند چهار هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار است و در صورت تامین این اعتبار مشکل فاضلاب در رشت کاملا برطرف می شود.

/لیجار

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا