آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

اختصاص رکورد عجیب 99 درصد آرای مثبت تماشاگران جوکر برای هنرمند گیلانی

جوکر“جوکر” در اولین قسمت از فصل پنجم خود به یک رکورد جالب توجه در میزان آرای مثبت تماشاگران شد. مطابق آرای ثبت شده در فیلیمو، این قسمت از جوکر، توانست 99 درصد آرای مثبت تماشاگران را به خود اختصاص دهد.

در این قسمت جوکر حامد آهنگی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان حضور دارند و به تعبیر ورزشی ها، می شود این گروه را “گروه مرگ” در برنامه جوکر دانست.

آنچه بخش اول فصل پنجم جوکر را به دیدنی ترین و خنده دارترین برنامه جوکر تا کنون تبدیل کرده، علاوه بر کمدی ها و طنزهای مهران غفوریان، محمدرضا علیمردانی، سیروس میمنت علی اوجی، استندآپ کمدی و اجرای طنز موقعیت توسط حامد آهنگی است.

حامد آهنگی از همان لحظه ورود به محل اجرای جوکر، طنازی های خود را شروع کرد و فعال ترین عضو گروه تا این جای برنامه بود. او در همین قسمت اول فصل جدید، “جوکرتایم” زیبا و خنده داری اجرا کرد و قطعاً بخش عمده ای از این رأی 99 درصدی، به هنرنمایی او مربوط می شود.

جوکر که کاری از “احسان علیخانی” است با اجرای “سیامک انصاری” هر دوشنبه از “فیلیمو” پخش می شود.

درباره حامد آهنگی

هر چند خیلی ها آهنگی را برنامه “خندوانه” و استندآپ کمدی هایش می شناسند، اما حامد آهنگی خیلی قبل تر از خندوانه، کار هنری خود را شروع کرده بود.

اولین کار او در عرصه هنر، به دوران تحصیل در سال دوم راهنمایی بر می گردد، زمانی که معلم شان مسوولیت نگه داشتن میکروفن گروه نمایش را به او داده بود ولی اعضای گروه نمایش، آنقدر بد عمل کردند که حوصله معلم شان سر رفت و گفت: ول کنید! اصلاً حامد آهنگی که میکروفن دستش هست، اجرا کند ببینیم چه می شود!

و آهنگی با اجرای بداهه خوبی که داشت، هم مجلس را گرم کرد و هم فهمید که استعدادش در بازیگری و طنز جدی است.

بعد از آن کار تئاتر را جدی گرفت و توانست جوایزی هم در دوران دانش آموزی بگیرد و همین موفقیت های کوچک، او را به ادامه راهش امیدوارتر کرد و حتی به نویسندگی و کارگردانی هم روی آورد و در نمایش های زیاد حضور پیدا کرد.

حامد آهنگی سپس در یکی از برنامه های شبکه جام جم، خوش درخشید و اجرای خوبش او را به حمید خندان رساند و حمید خندان هم او را به کیش برد تا برنامه طنز “شب های کیش” را اجرا کند. کیش جزیره ای توریستی است و از همه جای ایران گردشگر دارد. برنامه شب های کیش که مکررا با حضور آهنگی روی صحنه رفت، باعث شد نام او اندک اندک در شهرهای مختلف ایران بپیچد ولی اوج شهرت اش به زمانی مربوط است که رامبد جوان او را به خندوانه دعوت کرد و حامد آهنگی روی آنتن شبکه نسیم رفت.

حامد آهنگی سپس به فیلم نت رفت و با اجرای موفق تاک شوی “شباهنگی”، ثابت کرد که علاوه بر این که بازیگر قابلی است، مجری توانمندی نیز به شمار می رود.

چند می گیری گریه کنی 2 ، لژیونر، بچه محل، شش قهرمان و نصفی، شام ایرانی، شب های مافیا، ایران 68، عملی شو و شوتبال، بخشی از آثاری هستند که حامد آهنگی در آنها به عنوان بازیگر یا مجری، حضور داشته است.

زندگی شخصی

حامد آهنگی متولد هفدهم تیر 1358در بندر انزلی است. او وقتی 28 ساله بود با یکی از بازیگران تئاتر استان گیلان به نام ” صفورا آغاسی” ازدواج کرد. آنها اینک پسری به نام آرا دارند که متولد 1392 است.

صفحه شخصی آهنگی در اینستاگرام، هم اکنون یک میلیون و 400 هزار دنبال کننده دارد و انتظار می رود بعد از حضورش در جوکر، این تعداد بالاتر هم برود.

/حکایت گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا