آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شهردار رشت در جلسه شورای اداری تاکید کرد : شهرداری رشت نیازمند تحول‌ و تغییر در رویکردهاست

تسریع در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار

تحول‌ و تغییرشهردار رشت در جلسه شورای اداری شهرداری ضمن تاکید بر تحول‌ خواهی و ضرورت تغییر در رویکردهای شهرداری رشت گفت: از سازمانها و مناطق پنجگانه شهرداری رشت انتظار دارم اجرای برنامه‌های استقبال از بهار را با سرعت بیشتری پیگیری کنند.

به گزارش تدبیرشرق, سید امیر حسین علوی شهردار رشت امروز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمانهای زیر مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: گام برداشتن در راه خدمت صادقانه به مردم نیت واقعی و خواسته همیشگی شهرداری رشت در دوره جدید مدیریتی بوده و هست.
شهردار رشت عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و فصل بهار فعالیتها و اقدامات مناطق پنجگانه شهرداری و سازمانهای خدماتی از حساسیت و اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و در همین جا از همه بخشهای مختلف شهرداری انتظار دارم، تسریع در اجرای این برنامه‌ها، هم‌افزایی و هماهنگی بین حوزه‌ای را در اولویت قرار دهند.
سید امیر حسین علوی پرهیز از حواشی و پرداختن به همان رویه اصلی مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان را از همه بخشها، زیرمجموعه‌ها، مناطق و معاونتها خواستار شد و افزود: بدون تردید ثمره و برکات اتحاد و هماهنگی بیشتر در شهرداری در درجه اول به خود شهروندان فهیم شهر رشت برخواهد گشت.
وی با بیان اینکه حمایت از پرسنل شهرداری رشت و اهمیت دادن به نیروهای خدوم خدماتی همواره در اولویت بوده است، افزود: با تقویت اتحاد و پرهیز از تفرق، حواشی‌های متعدد نمی‌تواند اقدامات و عملکردهای شهرداری را زیرسؤال ببرد از طرفی انتظارم از مناطق پنجگانه این است که به امور حاشیه‌ای توجه نداشته باشند و برنامه‌هایی که به آنان محول شده را عملیاتی نمایند.
شهردار رشت اضافه کرد: شهرداری رشت نیازمند تغییر در رویکردها است و صرف انجام کارهای روتین و روزمره طبق شرح وظایف هیچ اتفاق مثبتی برای این شهر و شهروندانش به وقوع نمی‌پیوندد، بنابراین از همه انتظار دارم برنامه تحول داشته باشند.
علوی ادامه داد: شهرداری با یکسری بحرانها و مشکلات در اجرای پروژه‌های خود مواجه است و با بودجه‌ای که تدوین و تصویب شده سال آینده سال پرکاری برای این مجموعه خواهد بود زیرا سطح توقعات به شدت افزایش یافته و شهرداری مجبور است حتی برای کارهای کرده و نکرده دیگران در گذشته هم پاسخگو باشد.
وی خاطر نشان کرد: با اتفاقات و برنامه‌ریزیهایی که انجام گرفته آینده برای شهرداری رشت، آینده‌ای بسیار خوبی خواهد بود از سویی تمام تلاش من این است که وقتی در جایی از شهرداری رشت یاد می‌شود، همراه با تواضع، عزت و افتخار باشد و قطعا این هدف بدون همکاری مشترک مجموعه پرسنل شهرداری محقق نمی‌گردد.
گفتنی است در پایان این جلسه مدیران مناطق و روسای سازمانها نیز گزارشی از عملکرد خود در بخشهای مختلف عنوان نمودند‌، همچنین رنگ‌آمیزی جداول، گلکاری بلوارها و میادین، نهال کاری، تقویت روشنایی معابر و پل ها، رنگ آمیزی پل ها، لکه گیری معابر، رفع مشکل سرویسهای بهداشتی پارکها، رفع نقص ست های ورزشی پارکها، راه اندازی آبنما، آماده سازی کمپینگ و مواردی از این دست بخشی از اقدامات مناطق پنجگانه شهرداری رشت برای استقبال از بهار بوده که در این جلسه به آنها اشاره شد.
/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا