آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

گام دیگر شهرداری بندر کیاشهر در مسیر هوشمندسازی/ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کارخانه نوآوری مشهد

هوشمندسازیشهردار بندر کیاشهر از کارخانه نوآوری مشهد بازدید به عمل آورد و با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با این مجموعه دانش بنیان، گام عملیاتی دیگری در مسیر توسعه فعالیت‌های استارتاپی و هوشمندسازی برداشته شد.

به گزارش تدبیرشرق، مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر بنا به دعوت کارخانه نوآوری و شکوفایی در سفری که اخیرا به مشهد مقدس داشت از کارخانه نوآوری و شکوفایی شهر مشهد بازدید به عمل آورد که ماحصل این سفر انعقاد یک تفاهم نامه مشترک فی مابین بود.

استفاده از فعالیت‌ها، ظرفیت‌های نوآورانه و فعالیت‌های علمی در قالب‌های استارتاپی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی استان گیلان و شهر بندر کیاشهر از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

طبق تفاهم‌نامه همکاری که بین شهرداری بندر کیاشهر و شرکت کسب و کار نوآفرین رشدان نادین (رشدانا) واقع در کارخانه نوآوری مشهد منعقد شد تعهدات این شرکت مواردی از قبیل بررسی و استخراج نیازهای آموزشی واحدهای دانش بنیان و فناور با همکاری شهرداری بندر کیاشهر، طراحی و برنامه‌ریزی و انجام امور مرتبط با برگزاری دوره‌های آموزشی، ارائه تخفیف به واحدهای فناور عضو شهرداری بندر کیاشهر و نظایر این‌ها را شامل می‌شود.

مشارکت محتوایی در مباحث آموزشی، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با موضوعات مورد نیاز واحدهای دانش بنیان و فناور و تیم‌های استارتاپی از جمله فعالیت‌های مشترک در حوزه همکاری این تفاهم‌نامه خواهد بود.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه توسعه دانش بومی در حوزه شهر هوشمند، مشارکت و همراهی طرفین در اتاق فکرهای شهرداری در موضوع هوشمندسازی و استفاده از پتانسیل‌های شرکت‌های نوآور در راستای رفع نیازهای شهرداری بندر کیاشهر با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های نوین است.

با توجه به اینکه شهرداری بندر کیاشهر در جهت هوشمند شدن حرکت می‌کند، و قدم نخست آن را هم برداشته حمایت از شرکت‌های نوپا و دانش بنیان در جهت هوشمندسازی شهر و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان تأثیر گذار خواهد بود.

طبق اعلام شهرداری بندر کیاشهر، این تفاهم‌نامه که جزئیات بیشتر آن به زودی به سمع و نظر شهروندان فهیم خواهد رسید، منجر به تحقق یک هم‌افزایی خوب می‌شود و خروجی‌های مطلوبی برای شهر و شهروندان خواهد داشت.

/واحد خبر و روابط عمومی شهرداری کیاشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا