آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شهردار بندر کیاشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران تاکید کرد؛آمادگی شهرداری بندر کیاشهر برای بارش برف و باران

اولویت برف‌روبی با معابر استراتژیک/‌اجتناب شهروندان از پارک خودروهای شخصی در معابر اصلی

بارش برف و بارانمرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه در صورت بارش برف، برف‌روبی معابر اصلی سطح شهر در اولویت قرار دارد گفت: برای جلوگیری از اخلال در کار اکیپ‌های برف روب از شهروندان تقاضا دارم از پارک خودروهای شخصی در معابر اصلی خودداری کنند.

به گزارش تدبیرشرق، مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور بخشدار و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برگزار شد اظهار داشت: نزولات آسمانی برای هر سرزمینی نعمت محسوب می‌شوند بنابراین باید سطح آمادگی‌های خود را برای شرایط پیش‌رو سنجیده و ارتقاء دهیم.

شهردار بندر کیاشهر هرس درختان سطح شهر را از جمله اقدامات اخیری که به انجام رسیده است اعلام کرد و افزود: امروز با اطمینان خاطر به شهروندان عزیز و فهیم شهر بندر کیاشهر عرض می‌کنم شهرداری برای مواجهه با بارش شدید باران و برف آمادگی لازم را دارد و اجازه نمی‌دهد حتی‌المقدور از حیث استمرار خدمات‌رسانی‌ها برای مردم مشکل ایجاد شود.

عاطفی با بیان اینکه در صورت بارش برف، شهرداری بندر کیاشهر تلاش خود را برای عدم اخلال در خدمات‌رسانی‌ها، جلوگیری از وقوع هرگونه بحران و تبدیل این امر به خاطره‌ای لذت بخش برای شهروندان به کار می‌گیرد تصریح کرد: رفع گرفتگی‌ مسیرهای ورود و خروج آب و لایروبی انهار سطح شهر به شکل کامل توسط شهرداری اجرایی شده است.

وی از تقسیم شهر بندر کیاشهر به پنج زون خبر داد و ابراز داشت: برای هر یک از این زون‌ها یک مسئول معرفی و ماشین‌آلات لازمه را برای حضور در معابر و خیابان‌ها مشخص کردیم، همچنین معابر استراتژیک و اصلی سطح شهر را نیز تعیین کردیم تا در صورت شدت بارش برف، نیروهای خدمات شهری نسبت به رفع موانع تردد و برف‌روبی اقدام کنند.

شهردار بندر کیاشهر ادامه داد: برای تسریع در امر برف روبی خیابان‌ها و معابر سعی کردیم در کنار آماده‌سازی ماشین‌آلات شهرداری از بخش خصوصی هم در این امر کمک بگیریم که در این مورد هم مذاکرات اولیه انجام شده است بنابراین نگرانی خاصی از شرایط پیش رو وجود ندارد.

عاطفی خاطرنشان کرد: البته اینکه می‌گوییم شهرداری برای بارش احتمالی برف آمادگی دارد به این معنا نیست که از ابتدای بارش تمام معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر پاکسازی خواهند شد زیرا طبق اصول اولیه در چنین شرایطی ابتدا پاکسازی معابر اصلی و استراتژیک در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: از شهروندان فهیم شهر بندر کیاشهر تقاضا دارم اگر در طی یکی دو روز آینده شاهد بارش برف بودیم ضمن حفظ آرامش و کمک برای برف روبی کوچه‌ها و درب منازل خود از پارک خودروهای شخصی در معابر اصلی جدا خودداری کنند تا در فرآیند کار اکیپ‌های برف روب اختلالی رخ ندهد.

/واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا