آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

استاندار گیلان: سهم پسماند گیلان در بودجه سال آینده را افزایش دهید

پسماند گیلاننماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مشکلات استان در بخش های مختلف، مهمترین موضوع را پسماند عنوان کرد و گفت: ضروری است که سهم پسماند گیلان و درمجموع استان‌های شمالی در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه افزایش یابد.

به گزارش تدبیرشرق، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه اولویت اول دولت سیزدهم پس از استقرار، مدیریت کرونا و دومین اولویت نیز ذخیره‌سازی کالاهای اساسی بود، اظهار کرد: باوجودآنکه در شرایط بدی کشور را تحویل گرفته بودیم اما هم‌اکنون وضعیت مناسبی داریم.

وی با اشاره به مشکلات استان در بخش‌های مختلف، گفت: که طبق رویکرد دولت مردمی سیزدهم و قولی که به مردم داده‌ایم، نهایت تلاش خود را برای رفع کاستی‌ها به کار می‌بندیم.

عباسی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان گیلان افزود: پروژه‌هایی همچون راه‌آهن گیلان که اتصال‌دهنده کریدور شمال جنوب است و تکمیل آن برای رونق تجارت با همسایگان از اهمیت بسیاری برخوردار و مورد تأکید رئیس‌جمهوری بوده باقی‌مانده آزادراه رشت – قزوین نیز به دلیل گردشگر پذیر بودن استان پروژه‌ای ملی محسوب می‌شود.

عباسی همچنین خواستار حمایت از چای و چای‌کاران استان شد و گفت: چای، کالایی استراتژیک برای گیلان است و بخش قابل‌ملاحظه‌ای از کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.

استاندار گیلان از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خواست در صورت امکان در برنامه هفتم، بودجه پسماند استان‌های شمالی را بیشتر از زمان حاضر در نظر بگیرند تا بتوانیم از این بحران خارج شویم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا