آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

همزمان با فرا رسیدن روز ملی مقاومت؛ دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بندر کیاشهر با مدافعان حرم

روز ملی مقاومتشهردار و اعضای شورای شهر بندر کیاشهر به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ دی روز ملی مقاومت و در دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که امسال با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرد با رزمندگان مدافع حرم و خانواده‌هایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش تدبیرشرق، مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ دی روز ملی مقاومت و در دومین سالگرد شهادت سردار رشید شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امسال با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرد با خانواده مدافعان حرم رحیم غریبی و محمد جعفر حسن پور دیدار و گفتگو کردند.

مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر در این دیدار ضمن اشاره به فرمایش گهربار مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه و ارزش والای مدافعان حرم مبنی بر اینکه اگر مدافعان حرم نبودند باید در مرزهای کشورمان با دشمن مبارزه می‌کردیم عنوان کرد: مدافعان حرم در راه دفاع از کشور، اسلام ناب محمدی(ص)، ولایت‌مداری و پاسداری از ارزش‌های انقلاب به سمت جبهه‌های مقاومت شتافتند.

شهردار بندرکیاشهر مدافعان حرم را شاگردان مکتب ائمه اطهار(ع) و ادامه دهنده آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست و افزود: مدافعان حرم با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب(س) که همواره اسوه صبر و پایداری بود، با حضور در میادین نبرد شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند و ثابت نمودند درس آموز مکتب عاشورایی اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند.

عاطفی ضمن قدردانی از تلاش مجاهدانه شهدای مدافع حرم که به دور از وطن با دشمنان نبرد کردند، تصریح کرد: دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان وظیفه‌ای است که در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی می‌بایست سرلوحه کار مدیران شهری قرار گیرد.

شهردار بندر کیاشهر با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی بالنده بوده و شاهده رویش‌های جدیدی از نسل حاضر است ابراز داشت: دشمن درصدد بود تا اینگونه القا کند که مسیر انقلاب گم شده و جوانان امروز از مسیر آن خارج شده‌اند اما مدافعان حرم با اقدام عملی و بصیرت‌گونه خود ثابت کردند تحلیل‌های دشمن توخالی است.

وی در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و استمرار حرکت پرشتاب گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: عشق و ارادت جوانان متعهد، پرشور و ولایتمدار ایران اسلامی نسبت به اسلام، اهل بیت (ع)، انقلاب و شهادت طلبی ستودنی است و بدون شک تحت زعامت مقام معظم رهبری مسیر درست انقلاب اسلامی را همچنان طی می‌کنند.

در پایان این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بندر کیاشهر به مناسبت ۱۳ دی روز ملی مقاومت از مدافعان حرم رحیم غریبی و محمد جعفر حسن پور
و خانواده‌هایشان تقدیر به عمل آوردند.

 مدافعان حرم

روز ملی مقاومت

روز ملی مقاومت

روز ملی مقاومت

/واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا