آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام خزر باشیم

شطرنجمدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست برگزاری رقابت‌های بین المللی شطرنج جام خزر گفت: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای رقابتهای شطرنج بین المللی جام خزر باشیم.

نشست هماهنگی برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی شطرنج جام خزر با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و حسین میربلوک رئیس هیات شطرنج گیلان در تالار مهد اندیشه رشت برگزار شد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گیلان را خاستگاه شطرنج کشور دانست و گفت از لحاظ پرورش قهرمانان ملی و بین المللی، جایگاه خوبی در کشور دارد. با نگاهی به کارنامه شطرنج گیلان متوجه خواهیم شد که در بخش مردان و زنان، قهرمان، داوران و مربیان برجسته‌ای داریم که گیلانی هستند.

مریم بخشی گفت: تاکنون ۱۸ دوره از این مسابقات به خوبی برگزار شده است و تلاش می‌کنیم امسال هم در صورت مساعد بودن شرایط برگزاری، با بهترین کیفیت میزبان نوزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی جام خزر باشیم و امیدواریم میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشیم.

حسین میربلوک، رئیس هیات شطرنج نیز گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای نوزدهمین دوره رقابتهای شطرنج جام خزر باشیم و برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها نیازمند حمایت و همکاری همه دستگاههای اجرایی استان هستیم و تمام هدف و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شطرنجبازان حاضر در این مسابقات با خاطره خوبی بازگردند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا