آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

تلاش‌های طاقت فرسای تمامی همکاران شایسته تقدیر است پیام مدیرعامل آبفای گیلان به مناسبت سالروز تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب

شرکت‌های آب و فاضلابطی دو سال اخیر که جهان در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا قرار داشت، تلاش‌های شبانه روزی و طاقت فرسای تمامی همکاران سخت کوش برای تأمین و پایداری آب، شایسته تقدیر است.

سید محسن حسینی سالکده، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به مناسبت سالروز تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

۱۱ دی ماه روزی آشناست، برای کسانی که در صنعت آب و فاضلاب کشور فعالیت می‌کنند. بیش از سه دهه از سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب می‌گذرد و اکنون آن نهال، با قدمتی ۳۱ ساله، به رشد و شکوفایی رسیده است و تلاشگران این صنعت عظیم، با ارائه خدمات صادقانه و متعهدانه جز به آرامش و سربلندی ایرانیان نمی‌اندیشند.

طی دو سال اخیر که جهان در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا قرار داشت، تلاش‌های شبانه روزی و طاقت فرسای تمامی همکاران سخت کوش برای تأمین و پایداری آب، شایسته تقدیر است و به همین سبب برای داشتن همکارانی که در کمال صداقت و درستکاری برای تحقق اهداف عالیه شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، به خود می‌بالیم.

در این ایام که تغییرات اقلیمی، گرمای زمین و کاهش نزولات جوی از یک سو و افزایش مصرف آب در برخی نقاط کشور چالش‌هایی را بوجود می‌آورد، به نوبه خود از مردم فهیم و صبوری که با مدیریت مصرف، امکان دسترسی همگان به آب شرب را فراهم می‌آورند قدردانی می‌نمایم و امیدوارم همچون گذشته خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب استان را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر یاری رسانند.

اینجانب فرا رسیدن سالروز تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب را در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها، مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، به همکاران پرتلاش و فعالان این صنعت تبریک عرض می‌نمایم. امید است تقارن این اتفاق با ایام شهادت بانوی دوعالم که رسول خدا(ص) آب را مهریه ایشان قرار دادند، موجبات برکت و راهگشای ادامه خدمت‌رسانی بهتر برای هموطنانمان باشد.

در خاتمه وظیفه دارم از کلیه همکاران شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون و نیز خانواده‌های آنان که ثمره تلاششان کارنامه درخشان خانواده بزرگ آب و فاضلاب استان گیلان در خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و موفقیت در اجرای وظایف محوله است، مراتب تشکر خود را اعلام دارم.

سید محسن حسینی سالکده

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا