آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مشکلات و پیشنهادات اجرای ۷طرح سرمایه گذاری در گیلان بررسی شد

سرمایه گذاریمدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از برررسی مشکلات و پیشنهاد اجرای ۷طرح سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

دکتر یونس رنجکش در چهل و دومین کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری استان گیلان افزود : این طرح ها در زمینه های گردشگری ، کشاورزی و صنعتی می باشند که موضوعات مرتبط با انها توسط متقاضیان مطرح و توضیحات و راهنمایی های فنی توسط دستگاههای اجرایی در رفع و تسریع در صدور مجوز و اجرای آنها ارایه شد.
وی اظهار داشت : مهمترین مشکلات اجرای این طرح ها مربوط به مقررات استقرار واحدها در اراضی کشاورزی و تغییر کاربری ، مشکلات زیست محیطی ، اختلاف مالکیت اراضی با منابع طبیعی و تسریع در صدور مجوزهای فعالیت بوده است که بر اساس ضوابط دستگاههای اجرایی راهنمایی های لازم ارایه و تصمیماتی اتخاذ شد.
به گفته وی ، عدم آشنایی با ضوابط دستگاههای اجرایی و پیگیری نکردن درخواست ها از مجاری مربوطه مهمترین عامل در طولانی شدن پروسه های سرمایه گذاری توسط متقاضیان است که البته تغییرات دستورالعمل ها در بخش هایی از دستگاههای اجرایی را هم باید به این مشکلات اضافه کرد.
مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان بر ضرورت تسهیلگری در سرمایه گذاری در استان تاکید و خواستار پیگیری های جدی تر مدیران دستگاههای اجرای در انجام طرح های سرمایه گذاری و پیشبرد اهداف توسعه استان شد.
به گفته رنجکش ، با ضوابط و مقررات موجود با نگاه تسهیلگری در سرمایه گذاری می توان شاهد اجرای طرح ها و رضایتمندی سرمایه گذاران بود.

سرمایه گذاری

/روابط عمومی استانداری گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا