آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی؛ صالح محمدی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان شد

جهاد کشاورزیطی حکمی از سوی سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی صالح محمدی به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی استان گیلان منصوب و معرفی شد.

پیش از محمدی مسعود الماسی رئیس پیشین جهاد کشاورزی استان گیلان نزدیک به ۱۷ ماه مسئولیت این پست را بر عهده داشت.

 امروز در مراسمی که با حضور مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، معاون اقتصادی استانداری گیلان و معاونان و مدیران این سازمان و دستگاه‌های مربوط برگزار شد، صالح محمدی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان معرفی و از زحمات مسعود الماسی، رییس پیشین این سازمان قدردانی شد.

هوشنگ محمدی ، مشاور وزیر در امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم گفت : در برنامه تحول دولت سیزدهم، امنیت غذایی در فهرست اصلی‌ترین برنامه‌ها قرار دارد، زیرا امنیت غذایی موجب رشد اقتصادی ، اشتغال ، تامین مواد اولیه برای دیگر صنایع در کشور و اقتدار نظامی خواهد شد.

وی افزود: وظیفه اصلی و جایگاه ما ، خدمت به کشاورزان، بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی است.

هوشنگ محمدی با اشاره به لزوم بازنگری فرهنگ مدیریت جهادی نه تنها در مرحله تحقیقاتی بلکه در عمل، افزود: بیست سال است که در تلاشیم حوزه بازار را در اختیار گرفته و با نظارت دقیق بر قیمت و نحوه توزیع کالا‌ها در بازار، جهادی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه باید به سرمایه گذاران بخش کشاورزی اهمیت ویژه‌ای دهیم، اضافه کرد: طرحی جهادی با همکاری سازمان مهندسی کشاورزی در حال آماده شدن است که موانع سرمایه گذاری در این بخش در کشور و استان‌ها را برطرف خواهد کرد.

مشاور وزیر در امور استان‌ها ضمن قدردانی از زحمات مسعود الماسی، گفت: آقای صالح محمدی، فردی از مجموعه جهاد کشاورزی گیلان و دارای تجربه و تخصص لازم برای تصدی این مسئولیت است که برای ایشان آرزوی موفقیت و انجام کار‌های ماندگار در این حوزه دارم.

استان گیلان دارای ۳۱۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی است، ۳۱۷ هزار نفر از مردم استان در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند، برنج، چای، زیتون، پیله ابریشم، بادام زمینی، زیتون، فندق و مرکبات عمده‌ترین محصولات کشاورزی گیلان هستند.

/گیلان شهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا