آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

خدمت به محرومین سرلوحه امور این نهاد انقلابی است

محرومینبه گزارش تدبیرشرق، به مناسبت هفته بسیج سرهنگ پاسدار حسن حبیبی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین، به همراه سرهنگ پاسدار رنجبر مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه قدس گیلان با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با مهندس حامد دائمی مدیرکل در راستای گسترش تعاملات دیدار و گفتگو کردند .

دراین دیدار مهندس دائمی ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه فعالیت و عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، گفت: خدمت به محرومین سرلوحه امور این نهاد انقلابی است.

دائمی فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بویژه در روستا‌ها و مناطق محروم و تاسیس نهاد‌های انقلابی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) را از الطاف خداوندی دانست و افزود: بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل، احداث مسکن محرومین، بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و تأمین مسکن در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و … از جمله فعالیت‌های این نهاد می‌باشد که اجرای چنین طرح‌هایی با مدیریت صحیح منابع و امکانات نه تنها در محرومیت زدایی نقش اساسی داشته بلکه در کیفیت بخشی به زندگی مردم نیز موثر بوده است. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این دیدار بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های قانونی برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی تاکید کرد. وی با بیان اینکه نیروهای جهادی سپاه همیشه و در همه حال منشاء خدمت بوده اند گفت: بهره گیری از این نیروهای خدوم در مناطق کم برخوردار باعث رونق کار و تلاش و محرومیت زدایی از این مناطق شده است. وی به توانمندی ها و اهداف مشترک بین بنیاد مسکن و بسیج در راستای کمک به اقشار محروم جامعه به ویژه روستائیان اشاره کرد و گفت: با فراهم نمودن زیرساخت های لازم و تعامل ویژه با مجموعه سپاه می توان در توسعه و آبادانی جامعه و ارائه خدمات به اقشار کم درآمد به ویژه در سطح روستاها گام های موثری برداشت. وی بر لزوم تعامل و هماهنگی های بیشتر فی ما بین این دو نهاد و استفاده از ظرفیت های یکدیگر تاکید نمود. در ادامه این دیدار جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان ضمن تبریک انتصاب مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: روحیه بسیجی بر هر مجموعه ای که حکم فرما باشد سبب رشد، توسعه و تعالی آن مجموعه خواهد شد و امروزه بسیج باید محمل آرامش و رجوع همه پرسنل باشد و موجبات همدلی و انسجام را فراهم نماید. سرهنگ حبیبی، همچنین به عزم جدی بسیج در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: با توجه به تحریم های غیر منصفانه علیه ایران تنها راه مقابله با این شرایط اتکا به ظرفیت های داخلی و جوانان است و امیدواریم در مصارف و خرید های ادارات نیز این امر مورد توجه قرار گیرد. در ادامه سرهنگ حبیبی، با بیان اینکه، سپاه قدس گیلان آمادگی خود را برای گسترش تعاملات و زمینه های همکاری در جهت محرومیت زدایی به ویژه در سطح روستاها با بنیاد مسکن استان اعلام می نماید، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد همکاری و تعامل بیشتر با این نهاد انقلابی در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم باشیم.

وی ضمن تقدیر از بنیاد مسکن که با فعالیت های خود در جهت محرومیت زدایی در کشور نقش مهمی را ایفا می کند، افزود: سپاه قدس گیلان نیز در زمینه های لازم همواره همکاری های لازم را با این نهاد انقلابی در جهت حمایت از اقشار کم درآمد خواهد داشت.

/روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا