آخرین خبرهااقتصادیخبر داغ

مدیر ایمنی و بهداشت پروژه آرش مال منطقه آزاد انزلی؛بزرگترین ارزش هلدینگ آرش بُعد انسانی، شرافت و مشتری مداری به موازات کارآفرینی برای جوانان استان است

هلدینگ آرشبه گزارش تدبیرشرق، در راستای سلسله گزارشات و معرفی و گفتگو با بخش های مختلف این مجموعه بزرگ، اینبار سری به واحد ایمنی و بهداشت(HSE) زدیم تا با این بخش بیشتر آشنا شده و با مدیر آن به گپ و گفت بپردازیم.

ابتدا خودتان را به صورت کامل معرفی نموده و سوابق کاری تان را بفرمایید؟
با سلام و وقت بخیر خدمت همه مردم عزیز کشور و استانم گیلان.
مهدی دهقان هستم، متولد ۱۳۵۹ از شهر رشت
از جمله سوابق کاری بنده در گذشته را می توان کارشناس اجرایی سد گاومیشان گیلان‌غرب.
کارشناس فنی یگان مهندسی منطقه دوم دریایی ارتش بوشهر
معاون اجرایی کارگاه ۱۶ واحدی باران رشت
کارشناس فنی و اجرایی شرکت لوله رانی و پایپ جکینگ و مایکروتونلینگ شرکت لوشان
سرپرست کارگاه و مدیر اجرایی شرکت همگروه جنوب
مدیر طرح و برنامه، کارشناس فنی شرکت سازه پایدار (وابسته به بنیاد تعاون ناجا)
سرپرست کارگاه مجتمع ویلایی جام جم صداسیما
ارزیاب خسارت شرکت بیمه sos
مدیر پروژه انتقال فاضلاب شهری فومن، شرکت سازندگان پارس
دبیر کارگروه امور تالاب ها و رودخانه های استان گیلان از سوی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان نمود.

چند مدت است که در هلدینگ آرش مشغول به کار هستید و در چه بخشهایی فعالیت کرده اید؟

نزدیک به دوسال است که افتخار حضور در خانواده بزرگ هلدینگ آرش را دارم و در بخش معاونت فنی و مهندسی و اجرا بعنوان کنترل پروژه و کارشناس فنی، سرپرست(ناظر) کارگاه شهرک صدف، ناظر کارگاه ویلای گلستان چپرپرد و هم اکنون به عنوان کارشناس فنی و مدیر ایمنی و بهداشت کارگاه آرش مال(HSE) مشغول به فعالیت هستم.

چه وجه تمایزی در هلدینگ آرش نسبت به سایر مجموعه ها وجود داشت که به آن پیوستید؟

وجه تمایز هلدینگ آرش توجه ویژه به رعایت استانداردهای ساخت و ساز و آخرین متدهای روز دنیا و استفاده از منابع انسانی خلاق متخصص، مجرب و جوان و ایجاد فضای صمیمی و انگیزشی و دوستانه در عین حال رعایت ضوابط اداری و نظم و هماهنگی بین تمام واحدها است.

نگاه شما نسبت به آینده این هلدینگ چیست؟
با توجه به اینکه در بازار رقابتی امروز راه های موفقیت در کنار تلاش، نظم، تخصص، صداقت و استمرار در بروزرسانی ساخت با آخرین روشها و استانداردهای جهانی است که در این زمینه شرکت دارای تیم های بسیار قوی در حوزه تحقیق و پژوهش و عملگراست که می توان آینده روشنی متصور شد.

از دیدگاه شما چه ارزش هایی در این هلدینگ وجود دارد که در موفقیت های آن موثر است؟
بزرگترین ارزش در هلدینگ آرش پر رنگ بودن بعد انسانی و شرافت و صداقت کاری و در مشتری مداری به موازات کارآفرینی و درآمدزایی و اشتغال جوانان استان است.

ارتباط شما با کدام بخش از مجموعه هلدینگ آرش بیشتر بوده و چه تاثیر متقابلی در حوزه فعالیت شما داشته است؟
با اکثر بخشها در تعامل و ارتباط هستیم. اما بیشتر با بخشهای فنی و اجرایی که بیشترین تاثیر افزایش تجربیات فنی و اجرایی و صمیمیت را با همدیگر تجربه می کنیم.

با توجه به شیوع پاندمی کرونا هلدینگ آرش را نسبت به قبل آن چگونه ارزیابی می کنید؟
با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، خداراشکر با درایت مدیران هلدینگ در عین رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی، شرکت در مسیر پیشرفت رو به جلو حرکت نمود و با اولویت قراردادن و صیانت از سلامت جسم و روح کارکنان خللی در روند پیشرفت های اقتصادی شرکت نیز بوجود نیامده است.

یک خاطره خوب از ایام فعالیت خود در هلدینگ آرش را بفرمایید؟
بهترین خاطره من توجه ویژه مدیران هلدینگ به مراسمات مذهبی و پیش قدم بودن در امور خیریه و جشن تولد برای یکایک پرسنل و بها دادن و احترام متقابل به کارکنان و پرسنل و مشتری مداری که از رئوس اهداف بنیانگذاران انبوه سازان آرش است می باشد.

در پایان اگر موضوع ناگفته ای دارید بیان بفرمایید؟
امیدوارم مسئولین دلسوز استان به بخش خصوصی و مجموعه بزرگ آرش توجه ویژه داشته و از حمایتهای خود دریغ نورزند تا شاهد ارتقاء بیش از پیش در صنعت گردشگری واشتغال جوانان و پیشرفت استان عزیزمان باشیم.

/دپارتمان رسانه هلدینگ آرش

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا