آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

بازدید سرپرست شهرداری رشت از پروژه های عمرانی در یک روز تعطیل

پروژه های عمرانیسرپرست شهرداری رشت صبح امروز یکشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۰ از پروژه های عمرانی شهرداری به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی آنها بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تدبیرشرق, علی بهارمست در بازدید صبح امروز از پروژه های عمرانی شهرداری رشت، ضمن تبریک میلاد فرخنده پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) با بیان اهمیت پروژه های عمرانی شهرداری، بر اهتمام معاونتها و مناطق پنجگانه در تکمیل و بهره برداری از پروژه ها در حوزه های مدیریتی خود تاکید کرد.

سرپرست شهرداری رشت در بازدید از پروژه فاز تکمیلی پارک گیلانه با تاکید بر تسریع در اتمام این پروژه ابراز داشت: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرا و تکمیل پروژه ها، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر، بسیار حائز اهمیت است و این پروژه میبایست با تلاش بی وقفه تا دو ماه آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

بهارمست همچنین در بازدید از ساختمان جدید ناحیه دو منطقه یک شهرداری و روند ایجاد مرکز فرماندهی کنترل بحران در ایستگاه ۱۴ آتش نشانی در بلوار دیلمان، نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها را موجب افزایش اعتماد شهروندان خواند و اذعان داشت: با توجه به اینکه این دو پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته و در مراحل نهایی تکمیل قرار دارد، میبایست اقدامات لازم جهت تکمیل کارهای باقیمانده انجام و بهره برداری از آنها ظرف مدت یکماه آینده صورت پذیرد.

وی همچنین از ایستگاه آتش نشانی در حال احداث واقع در بلوار خرمشهر بازدید و تصریح کرد: مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل هر چه سریعتر و بهره برداری مطلوب از طرحهای عمرانی و اجرایی میسرخواهد شد.

/واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا