آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

بیانیه شهردار منتخب رشت؛برای آشتی شهروندان با رشت گام برخواهیم داشت

رشتتلاش داریم در راستای آشتی شهروندان با مدیریت شهری و شهر زیبای رشت گامهای موثری برداشته شود

متن بیانیه سید امیر حسین علوی، شهردار منتخب رشت به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

با سلام و احترام

با تصمیم رئیس و اعضای محترم ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، امروز افتخار خدمتگزاری به شما شهروندان را در جایگاهی دیگر بر عهده خواهم داشت.

بر خود لازم میدانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از نماینده ولی فقیه در استان گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، فرماندار شهرستان رشت، مجموعه مدیریت شهری، اصحاب رسانه و به ویژه مردم شریف، فهیم و عزیز شهر رشت داشته باشم.

لذا از تمامی مسئولان، نخبگان، فعالان اجتماعی و سیاسی، جوانان، اصحاب رسانه، شهروندان و … یاری میجوئیم تا برای ساختن رشتی ایده آل و آشتی شهروندان با مدیریت شهری و شهر زیبای رشت تلاش نموده و گامهای موثری برداشته شود. در همین راستا با کمک و استعانت از خداوند متعال‌، همدلی و همراهی شما شهروندان گرانقدر تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا شهری در خور نام رشت بسازیم.

در پایان از تمامی مسئولین ادارات، اشخاص حقیقی و حقوقی، اقشار، دوستان و مردم فهیم شهر رشت تقاضا دارم به جهت حفظ سیمای شهری و پرهیز از اقدامات غیر ضروری از هر گونه نصب بنر و پلاکارد تبریک خطاب به اینجانب خودداری نموده و در صورت تمایل مبالغی که صرف این امور خواهد شد را به حساب موسسه های خیریه شهرمان واریز فرمائید.

سید امیر حسین علوی

شهردار منتخب رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا