آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

تنها کاندیدای شهرداری رشت؛ علوی: کار و ابتکار شعار من است/همواره به اجرا فکر می‎کردم

علویامیرحسین علوی در صحن شورا تصریح کرد: روش کار برای این تشکیل این چنین شهر، کار و ابتکار است و این شعار من است.

سیدامیر حسین علوی به عنوان تنها کاندیدا تصدی شهرداری رشت در صحن شورای شهر رشت به ارایه برنامه پرداخت.

وی در معرفی خود گفت: بنده سید امیر حسین علوی هستم و از دوره راهنمایی وارد عرصه کار شدم و بهترین دهه عمرم را در تولیدات صنعتی و مجموعه خانوادگی روگا گستر گذارندم. دو دوره عضو شورای شهر رشت بودم و این دوره نیز به همین مفتخر هستم.

علوی افزود: بنده در تمام سالهایی که عضو شورا بودم به اجرا فکر میکردم و همیشه در گوشه ای برای خودم مینوشتم و آنچه که امروز به اعضای شورا می دهم که درخت ذهنی است از مدیریت ها، معاونت ها و سازمانها و… در آن شرح داده شده است. این میثاق نامه بنده است با شورا و مردم و شهرداری است.

علوی ادامه داد: اولین چیزی که بنده به آن فکر میکنم این است که آمدیم تا برای مردم کار کنیم و از کار برای مردم معیشت خود را تامین کنیم و نیامدیم که از مردم پول بگیریم و خودمان را بگردانیم.

وی افزود: درجامعه اسلامی زندگی میکنیم و اگر حاکم اسلامی برای شهر هستیم باید یک شهر ایده آل اسلامی را تشکیل دهیم که شامل حفظ میراث فرهنگی، حفظ منابع طبیعی، خلاقیت آفرینی، عدالت توزیعی و نشاط مردمی انجام دهیم.

علوی تصریح کرد: روش کار برای این تشکیل این چنین شهر، کار و ابتکار است و این شعار من است. برای رسیدن به این موارد نیاز به یک سیاست متوازن و پایدار در همه حوزه ها  داریم که شامل فرایند در مهندس فرهنگی شهر و برند سازی، توسعه عمرانی، هوشمند سازی خدمات شهری است که برای این کار نیاز به اصلاحات درون سازمانی داریم تا بهره وری بالایی داشته باشیم.

علوی ادامه داد:ما برنامه پنج ساله و چشم انداز شهری نداریم و باید با کمک نخبگان شهری این کار را انجام دهیم ِ.باید یک مدیریت یکپارچه شهری مانند شفاف سازی داده ها داشته باشیم و اطلاعات به راحتی در دسترس مردم قرار بگیرد و همین امر سبب مبارزه با فساد است.

تنها کاندیدای شهرداری رشت در مورد مگاپروژه سازماندهی رودخانه ها گفت: برای ساماندهی دو روخانه ها باید از طریق سرمایه گذاری و منابع دولتی وارد شویم.

وی در مورد زمین های جنوب شهر ساحل سپیدرود گفت: در سالهای قبل قرار بود با رقم ۸۵ هزار تومان خریدار شود اما نشد اما باید این زمینها برای شهر رشت خریداری شود.

علوی افزود: معاونت اقتصادی و مالی شامل مدیریت مالی، ایجاد کمیته های اصلاح براوردها، تنظیم نظام نوین پرداخت، تعیین و تکلیف پیمانکاران عمرانی پیگیری و حمایت از اجرای پروژه های ممیزی نوین، تعیین تکلیف پیمانکاران عمرانی، استفاده از ظرفیت های قانونی وصول درامدها، شناسایی ظرفیت های درآمدی به صورت مستمر و قرار دادن تملیک ملک در پروژه های تفکیک ملک از جمله برنامه هایی است که در مدیریت شهری باید اجرایی شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا