آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

خوشحال عضو شورای شهر لاهیجان؛ شهرداری لاهیجان باید به سمت درآمد پایدار حرکت کند

وضعیت حقوق و رفاهی پرسنل شهرداری باید حل شود

درآمد پایدارشورای اسلامی شهر لاهیجان:
ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر لاهیجان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)و همچنین شهادت دانش آموز ایثارگر ‏و فداکار علی لندی را به مردم شریف ایران علی الخصوص مردم فهیم لاهیجان تسلیت گفت .

وی گفت بسیار خرسندیم که با گذشت ۴۰ روز از عمرشورای دور ششم موفق شدیم شهردار لاهیجان را ‏در کسوت شهرداری ببینیم و بر خود می بالیم که اولین شهرگیلان هستیم که شهردار منتخب خود را بدون حاشیه و با سلامت و توان کاری بالا انتخاب نموده و هم اکنون شهردار جدید لاهیجان سکان شهرداری را به دست گرفته است و امیدواریم این انتخاب منشاء خیر و برکت برای شهروندان لاهیجان باشد. وی افزود:خدا را شاکریم که اولین وظیفه خود که همانا انتخاب شهردار بوده را با تدبیر انجام دادیم .
وی خطاب به شهردار جدید لاهیجان گفت :ما اعضای شورای شهر لاهیجان نماینده ۱۱۰ هزار نفر در حوزه مدیریت شهری هستیم آبرویی را که از مردم ‏گرفتیم برای شما گذاشتیم و رجاء واثق داریم که خداوند به ما کمک خواهد کرد در سایه همدلی اقشار مختلف مردم ، بزرگان ، اندیشمندان ، نخبگان ، پرسنل شهرداری بتوانیم گامی موثر و متفاوت و ماندگار در لاهیجان برداریم.
وی افزود : امروز شهر لاهیجان مورد هجمه انتقادها قرار دارد و این موضوع از فاصله مدیریت شهری با مردم نشأت می‌گیرد. وی گفت : راهی نیست مگر اینکه در مسیر صادقانه حرکت کنیم و لازمه آن بستر سازی مناسب است.
وی گفت: ما امروز چند ده میلیارد تومان بدهکاری داریم و نمی‌خواهیم بگوییم چه کردند و چه شد قضاوت این موضوع با مردم است . به هر حال وارث این بدهی هستیم و باید با این بدهکاری کارنامه مثبت در پایان دوره ارائه دهیم . وی گفت : شرایط اقتصادی بد ، تحریم ،کرونا همه را پذیرفتیم و در این مسیر گام نهادیم در این مسیر پر پیچ و خم فقط همدلی و وفاق می تواند مشکل را حل کند. وی گفت : دولت مردمی که شروع بکار کرد، مردم آرامش خاطر دارند و تغییر لحظه ای قیمت ها را نمی بینند و مانیز باید برای امور شهری به مردم آرامش خاطر دهیم. وی گفت: باید برای رفاه پرسنل سنگ تمام بگذاریم و انتظار داریم پرسنلی که در جهت اهداف شهرداری حرکت میکنند و تلاش میکنند ارتقاء یابند و اگر خدای ناکرده تخطی کرد با وی برخورد شود. وی گفت: پرسنل شهرداری با سختی امرار و معاش می‌کنند به همین علت انگیزه کافی برای کار ندارند و امیدواریم با تأمین مالی پرسنل انگیزه آنان نیز دو چندان شود و همکاران عزیز شهرداری با تلاش بیشتر در جهت اهداف مدیریت شهری همگام باشند و امیدوارم در چند ماه آینده با پرداخت معوقات پرسنل رضایت نسبی داشته باشند.

ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر گفت: شهردارانی در لاهیجان داشتیم که کارنامه موفقی داشتند و امیدواریم شهردارجدید لاهیجان در آینده از شهرداران به نام لا هیجان شوند و در جهت توسعه و آبادانی لاهیجان گام‌های موثری بردارند و این مهم با توجه به توانایی و تحصیلات مهندس زنده دل شدنی است.
وی ‏گفت: حقوق ومزایا و برخورد با پرسنل خاطی و تشویق پرسنل پرتلاش خواسته ی به جد از مدیریت شهری است.
خوشحال گفت: انتظار داریم شهردار لاهیجان برای درآمد پایدار شهرداری تدبیری بیاندیشد. لاهیجان با جاذبه های گردشگری فراوان پتانسیل آن را دارد که با جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری بخصوص در تالاب ‏حاجی آباد ، سوستان، بام سبز به درآمد پایدار برسد.
وی افزود : در گذشته تعاونی مصرف کارکنان شهرداری دایربود و برای پرسنل شهرداری مزیتی به حساب می آمد .
وی در خصوص غرامت شهرداری گفت: وضعیت پرداخت غرامت های شهرداری نامشخص است و مسئول صاحب جمع اموال در شهرداری نداریم. شهرداری لاهیجان اولین شهرداری بود که پرسنل آن با لباس متحد الشکل در محل کار خود حضور داشتند و انتظار داریم این اتفاق دوباره صورت گیرد . خوشحال افزود در خصوص خرید ماشین آلات سنگین برف روبی باید اقدامات جدی صورت گیرد. وی گفت: در گذشته شهرداری مرکز باسکول داشت که منبع درآمدخوبی برای شهرداری بود و جلوی بسیاری از سوء استفاده ها در حوزه کارهای اختصاصی شهرداری گرفته می شد .
حسن برخورد و تکریم ارباب رجوع، راه اندازی مجدد چراغ راهنمایی و رانندگی در میدان سپاه و استفاده از مشاور ترافیکی در حوزه ترافیک برای حل مشکلات ترافیکی شهر،رسیدگی و افتتاح آرامستان تازه احداث شده در خالوباغ، لایروبی استخر لاهیجان ،پیگیری مسائل حقوقی جزیره، سامان بخشیدن به املاک شهرداری و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و بازنگری قراردادهای شهرداری و جلوگیری از تضییع بیت المال و همچنین تهیه برنامه پنج ساله (سند چشم انداز) از دیگر خواسته های این عضو شورای شهر لاهیجان بود.

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا