آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری : ۱۱ طرح و پروژه ساماندهی مشاغل شهری در مناطق پنج گانه رشت

مشاغل شهریرئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از  ۱۱ طرح و پروژه ساماندهی مشاغل شهری در مناطق پنج گانه شهر رشت خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق,رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با اشاره به طرحها و پروژه های این سازمان در مناطق پنج گانه رشت گفت: در راستای بهبود خدمات رسانی به شهروندان محترم و اجرای طرحها و پروژه‌های مصوب، تا پایان سالجاری ۱۱ طرح و پروژه در سطح شهر اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیرضا حسنی به احداث، بهسازی و بهره برداری چهار بازارچه در رشت اشاره کرد و گفت: بازسازی و بهره برداری با طرح جدید بازارچه میوه و تره بار در خیابان ابوالقاسمی، احداث بازارچه عرضه میوه و تره بار در محله دانشسرا، بهره برداری از بازارچه عرضه میوه و تره بار در میدان سرگل، احیا و بهسازی بازارچه تحت تولیت سازمان واقع در میدان امام حسین (ع) در اولویت برنامه های سازمان قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا بازارچه هایی در سطوح مختلف از جمله بازارچه و نمایشگاه گل و گیاه در خیابان منظریه رشت با مشارکت بخش خصوصی، راه اندازی روز بازارها در مناطق پنجگانه شهرداری رشت، بهره‌ برداری از بازارچه گل و گیاه در بلوار دیلمان، بهره‌ برداری از بازارچه عرضه محصولات دریایی و آبزیان در خیابان توحید، راه اندازی مجتمع چند منظوره نان در میدان امام علی (ع) و بهره برداری از یک بازارچه جدید دیگر در خیابان میرابوالقاسمی واقع در دیلمان اول از جمله برنامه‌های سازمان میادین در بهبود کیفیت خدمات به شهروندان است. 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری رشت در ادامه با تاکید بر ضرورت ساماندهی مشاغل شهری اظهار کرد: در این رابطه اجرای فراخوان و ساماندهی گاری کباب های سطح شهر و راه اندازی سامانه ساماندهی مشاغل مانند کارگران خدماتی و ساختمانی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

حسنی بهره برداری از سامانه مدیریت اطلاعات املاک و بازارچه ها برای اولین بار، پیگیری بازارچه آنلاین با مشارکت بخش خصوصی، اجرای خیابان غذا واقع در خیابان جوان و عاطفی، یکپارچه‌ سازی نامگذاری کلیه بازارچه های تحت نظارت سازمان با نام واحد بازارچه گیلک را از دیگر اقدامات این سازمان ذکر کرد.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا