آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

گل‌محمدی: جو این ورزشگاه وحشتناک بود

تدبیرشرق/یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با استقلال دوشنبه و در میان خبرنگاران تاجیکستانی صحبت هایش را به این شکل اغاز کرد: با عرض سلام به همه دوستان عزیز، قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم جا دارد از میزبانی تاجیکها تشکر کنم. خاطرات خوبی از اینجا داریم و با خاطرات خوبی از این کشور دوست خواهیم رفت.

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به نمایش تیمش عنوان کرد: در مجموع فکر کنم بازی خوبی برایمان بود و کنترل بازی دستمان بود و زیاد پاس دادیم و گردش توپ خوبی داشتیم و به جز چند کرنر و یکی دو ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.

او درباره مشکلاتش در دوشنبه گفت: از آن طرف باتوجه به اینکه شرایط بازی با چمن ورزشگاه سخت بود، این تیم مقابل هوادارانش بازی می‌کرد، انگیزه بالایی داشت اما بر این مشکلات غلبه کردیم و فوتبال شناور را نشان دادیم و رو به جلو بازی کردیم. بازی خوبی را انجام دادیم. من از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، شرایط و بازی خیلی سختی بود و فکر کنم یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها این بود که در چنین شرایطی در چمن مصنوعی و مقابل هواداران بازی کنند. ما این کار سخت را انجام دادیم و خیلی با غیرت بازی کردند. این برد را به هواداران خوب پرسپولیس تقدیم میکنم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا