آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

انصراف آخرین خریدار باشگاه سپیدرود رشت / علی ماند و حوضش !

باشگاه سپیدرود

آخرین خریدار باشگاه سپیدرود ظهر امروز طی نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، انصراف خود را از خرید سپیدرود اعلام کرد.

به گزارش تدبیرشرق، معصومه ابراهیمی مدیرعامل شرکت آتی پرداز گیلانیان که بدنبال خرید باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت بود، امروز 14 شهریور ماه طی نامه ای به مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، انصراف خود از خرید این باشگاه را اعلام کرد.

وحید فدایی نماینده مدیرعامل این شرکت، ضمن تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: بخاطر طولانی شدن روند خرید و البته تصویب بودجه 1400 شرکت در هیات مدیره دیگر امکان هزینه برای معامله فوق باقی نمی ماند و علیرغم میلی باطنی باید امسال این موضوع را کان لم یکن تلقی کرده تا انشالله فصل بعد با فراق بال پیگیر این موضوع باشیم.

در بخشی از نامه انصراف شرکت آتی پرداز گیلانیان آمده است: ” عطف به نامه درخواست خرید و انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود، به عرض می رساند با توجه به زمانبر شدن پروسه فوق و عدم پاسخگویی از جانب آن مدیریت محترم و همچنین تصویب بودجه شرکت آتی پرداز گیلانیان برای سال ۱۴۰۰ توسط هیئت مدیره محترم، لذا توفیق خدمتگزاری برای باشگاه بزرگ سپیدرود و مردم شهرمان در فصل جاری برای شرکت امکان پذیر نمی باشد و از آن مقام عالی و تمامی هواداران عاشق و خونگرم سپیدرود رشت که محبتشان شامل حال شرکت آتی پرداز گیلانیان کرده اند کمال تقدیر و تشکر را داریم. “

گفتنی است، فاضل بازیار معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان پیشتر گفته بود: مذاکرات خوبی با وحید فدایی نماینده شرکت آتی پرداز داشته ایم و منتظر اقدامات سازنده بعدی هستیم.

فدایی نیز چندی پیش در گفتگو با خبرنگار خط اول ورزشی، ضمن پرده برداشتن از برنامه های اقتصادی خوب خود برای سپیدرود، از روند طولانی خرید در فرصت اندکی که به شروع فصل جدید باقی مانده است، گله کرده بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا