آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

توکل مافی، بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا خبر داد: اعضای هیئت رییسه شورای اسلامی بخش مرکزی آستارا مشخص شدند

توکل مافیتوکل مافی، بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا گفت: رییس و اعضای هیئت رییسه شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان آستارا مشخص شدند.

به گزارش تدبیرشرق, توکل مافی، بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا اعلام کرد که رییس و اعضای هیئت رییسه شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان آستارا مشخص شدند. توکل مافی با بیان این مطلب گفت: با برگزاری انتخابات داخلی رییس و اعضای هیئت رییسه شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان آستارا برای اولین سال فعالیت مشخص شدند.

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا افزود: پس از برگزاری جلسه و بحث و تبادل نظر میان اعضاء رای گیری انجام شد که بر اساس آرا سید حاتم موسوی به عنوان رییس، معرفت ریاضت به عنوان نائب رییس، محمد دارائی و کشور سرخان‌نژاد به عنوان منشی انتخاب شدند.

وی تصریح‌کرد: همچنین صائب مصادق‌پور نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی بخش مرکزی در شورای اسلامی شهرستان آستارا انتخاب شد.

مافی با بیان‌اینکه این انتخابات در راستای اجرای ماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران، در محل بخشداری آستارا برگزار شد، گفت: شوراهای اسلامی باید همگام با سیاست‌های دولت و با تعامل و همکاری با مردم و مسئولان در راستای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا با تاکید بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی با همدلی و وظیفه‌شناسی در حل مشکلات روستاها گام بردارند، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و شوراها در رسیدگی به مشکلات آنان باید از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مافی خاطرنشان‌ کرد: در پایان این جلسه و برگزاری انتخابات،اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

آرش جوهری

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا