آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

با توجه به آبگرفتگی شدید شهر رشت؛ شهرداری که استعفایش مانع خدمات رسانی به رشتوندان نشد!/ آیا شورای ششم جلوی این استعفا را خواهد گرفت

آبگرفتگیدکتر سید محمد احمدی شهردار رشت که دو روز قبل در کمال ناباوری همگان استعفایش را تقدیم شورای ششم کرد، با دیدن صحنه های آبگرفتگی و مشکلات به وجود آمده برای شهروندان تاب نیاورده و شخصاً بصورت میدانی در سطح شهر حضور یافت تا بتواند از نزدیک مدیریت بحران را فرماندهی کند.

به گزارش تدبیرشرق، با توجه به بارندگی شدید شب گذشته و بامداد امروز خیابانها و معابر شهر رشت دچار آبگرفتگی شدیدی گردید.
هرچند نیروهای خدمات شهر و آتش نشانی شهرداری رشت این آمادگی را از شب گذشته در جهت مدیریت بحران احتمالی داشتند و تا اکنون نیز در صدد خدمت رسانی و رفع مشکلات به وجود آمده در سطح شهر هستند.
دکتر سید محمد احمدی شهردار رشت که دو روز قبل در کمال ناباوری همگان استعفایش را تقدیم شورای ششم کرد، با دیدن صحنه های آبگرفتگی و مشکلات به وجود آمده برای شهروندان تاب نیاورده و شخصاً بصورت میدانی در سطح شهر حضور یافت تا بتواند از نزدیک مدیریت بحران را فرماندهی کند.
این اقدام سید محمد احمدی نشان از تعهد قلبی وی در جهت خدمت به مردم است، چرا که اگر چنین نبود و با توجه به استعفایی که به شورا اعلام نموده بود، لزومی نداشت تا امروز برای رفع مشکلات مردم بصورت میدانی وارد عمل گردد.

اکثر شهروندان انتظار دارند تا شورای ششم از این آزمون سخت با موفقیت بیرون آمده و تلاش کنند تا سید محمد احمدی را از استعفایش منصرف کنند تا یکبار دیگر شهرداری رشت دچار تزلزل و عدم ثبات مدیریتی نگردد، چرا که این تزلزل در ابتدای کار شورای ششم چالش های جدی را برای اعضای جدید و تازه نفس این شورا به وجود خواهد آورد که تمرکز آنان را در جهت خدمت به شهر تحت شعاع قرار خواهد داد.

بازدید میدانی

بازدید میدانی

بازدید میدانی

بازدید میدانی

بازدید میدانی

بازدید میدانی

بازدید میدانی

بازدید میدانی

بازدید میدانی

/ندای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا