آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

آیا بایدن در دیدار با بنت چرت زد؟

بایدنبایدن برای مدتی حدود یک دقیقه به هنگام سخنرانی نفتالی بنت، سرش را به حالت چرت به زیر انداخت و چشمانش را بست.

“جو بایدن” در دیدار اخیر (جمعه) با “نفتالی بنت” نخست وزیر اسراییل در کاخ سفید برای مدتی چشمان خود را بست و به حالت مشابه “چُرت ” رفت و این مساله سوژه رسانه ها و محافل سیاسی آمریکا شده است.

روز جمعه هنگام دیدار 25 دقیقه ای بایدن و بنت در کاخ سفید، هنگامی که بنت در حال صحبت بود بایدن برای مدتی حدود 1 دقیقه سر خود را خم کرد و برای لحظاتی چشمان خود را بست.

رسانه های جمهوریخواه آمریکا این صحنه را به عنوان “چرت زدن بایدن” در دیدار با نخست وزیر اسراییل بازتاب دادند و حتی برخی نمایندگان جمهوریخواه کنگره با طعنه و کنایه فیلم لحظه “چرت زدن بایدن” در دیدار با بنت را در توییتر و شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

آنها در متن هایی مشابه نوشتند: بایدن در حالی که بنت در حال قدردانی از حمایت های آمریکا از اسراییل بود برای لحظاتی به چرت رفت.

دونالد ترامپ رقیب انتخاباتی جو بایدن بارها از عنوان” جو چرتی ” (جو خوابالو) برای تحقیر رییس جمهوری آمریکا استفاده کرده است.

مشاهده دقیق تر فیلم نشان می دهد بایدن 78 ساله در حالی که چشمان خود را برای مدتی حدود 1 دقیقه بسته، بدن و انگشتان خود را تکان می دهد.

برخی نیز در تفسیر این صحنه نوشتند: بستن چشم بایدن حتی اگر به حالت چرت نبوده باشد اقدام درستی نبوده و رهبر آمریکا باید ارتباط چشمی خود با میهمان خود را حفظ می کرد؛ آن هم در لحظه ای که بنت در حال قدردانی از موضع واشنگتن در حمایت از اسراییل بود.

به عقیده منتقدان، بایدن در این دیدار به بنت کم توجه بود و گرفتن حالت چرت در این دیدار نشانه ای از این است که رییس جمهوری آمریکا احترام کاملی نسبت به میهمان خارجی خود نداشت.

مناقشه چرت بایدن در دیدار با نخست وزیر اسراییل (+عکس و فیلم)
برخی نیز با تاکید بر چرت زدن بایدن در این دیدار نوشتند این چرت شبیه چرت های دانش آموزی در کلاس و هنگام خستگی و موقع شنیدن نطق معلم است که هرچند عمیق نیست و به از دست دادن کامل حس شنیداری منتهی نمی شود اما برای لحظاتی از میزان هوشیاری دانش آموز می کاهد و او را تا آستانه خوابیدن می برد اما به ناگاه با خم شدن سر و یا با شنیدن یک صدا و حرکت در اتاق کلاس، دانش آموز حالت هوشیاری خود را باز می یابد و بدن خود را تکان می دهد.

در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر ابتلای رییس جمهوری آمریکا به بیماری “آلزایمر” از سوی برخی محافل دست راستی و جمهوریخواه و طرفدار ترامپ در آمریکا منتشر می شود.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا