آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان؛ سرپرست شهرداری لاهیجان معارفه شد/انتظارات با اعتبارات فعلی هم خوانی ندارد

شهرداری لاهیجانسرپرست شهرداری لاهیجان با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری لاهیجان معارفه شد.

با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، مراسم معارفه بهمن مرتضی‌پور به عنوان سرپرست شهرداری لاهیجان درجمع مدیران شهرداری برگزار شد.

بهمن کنعانی رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و قدردانی از زحمات یوسف قیامتیون شهردار سابق لاهیجان گفت: امروز کار ادارات و نهاد‌های عمومی غیردولتی به دلیل بودجه و اعتبارات کم سخت بوده و نگاه و انتظارات مردم هم از این ادارات و نهاد‌ها بالا می‌باشد و انتظارات با اعتبارات فعلی هم خوانی نداشته و فاصله زیادی دارد.
وی افزود: با مدیریت صحیح باید این فاصله‌ها را کوتاه کرده و این میسر نیست مگر با یک مدیریت با باور مشارکتی که از فضای موجود در شهرداری استفاده کند و وفاق و همدلی ایجاد کرده و با شهروندان ارتباط مستمر و مستقیم داشته باشد.
رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان اضافه کرد: مدیریت شهری در صورت ارتباط مستمر و مستقیم با شهروندان می‌تواند کارها را به پیش برده و مشکلات را کمتر کند.
کنعانی با اشاره به سابقه و تاریخ درخشان شهر لاهیجان گفت: با توجه به منابع خدادادی و نیروی انسانی که سرمایه بزرگی برای شهر لاهیجان می‌باشد، با وجود مشکلات، باور دارم که می‌توان قدم به قدم در یک بازه زمانی مشخص به سوی شرایط بهتر و موفقیت حرکت کرد.
وی با بیان اینکه هر حرکتی باید با برنامه و مدیریت مشارکتی بوده و از همه فکرها استفاده کنیم، افزود: هنر این است که در مدیریت‌ها از نقاط مشترک استفاده کرده و ازاختلافات کم کنیم.
بهمن مرتضی‌پور سرپرست شهرداری لاهیجان هم در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش اظهار کرد: از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر سپاسگزارم و امیدوارم با تلاش مدیران و کارکنان شهرداری و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم خدمتگزار خوبی برای شهروندان باشیم.
وی افزود: تمام سعی خود را بکار خواهیم بست تا در خدمتگزاری برای مردم، سربلند شده و شهروندان از عملکرد مدیریت شهری اظهار رضایت نمایند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا