آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیر امور آبفای لاهیجان خبر داد؛ از آبرسانی سیار به ۱۴ روستای شهرستان لاهیجان تا شناسایی ۳۱ فقره انشعاب غیرمجاز

آبرسانی سیاراسمعیلی گفت: به منظور استمرار در تامین مناسب آب شرب مشترکین تحت پوشش این سه روستا، یک دستگاه پمپ تعویض و یک دستگاه الکتروموتور شناور تعمیر و راه اندازی شد.

در دو ماه گذشته به ۱۴ روستای شهرستان لاهیجان آبرسانی سیار شد.

مدیر امور آبفای لاهیجان گفت: آبرسانی سیار به این روستاها از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

کامبیز اسمعیلی افزود: در این مدت دو ماهه ۸۰۰ مترمکعب آب شرب سالم و بهداشتی در این روستاها توزیع شد.

وی با اشاره به تداوم آبرسانی سیار به این روستاها گفت: کمبود آب آشامیدنی ۹۰۴ خانوار این روستاها در این مدت از طریق آبرسانی سیار جبران شد.

مدیر امور آب و فاضلاب لاهیجان از تعویض پمپ و تعمیر الکتروموتور شناور تاسیسات آبرسانی روستاهای گوکه، کوهبنه و سپهرپشت این شهرستان خبر داد.

 اسمعیلی گفت: به منظور استمرار در تامین مناسب آب شرب مشترکین تحت پوشش این سه روستا، یک دستگاه پمپ تعویض و یک دستگاه الکتروموتور شناور تعمیر و راه اندازی شد.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برای انجام این عملیات هزینه شد.

مدیر امور آب و فاضلاب لاهیجان گفت: در دو ماه گذشته تعداد ۳۱ فقره انشعاب غیرمجاز در روستاهای این شهرستان شناسایی و پس از طی کردن مراحل قانونی، به انشعاب مجاز تبدیل شد.

 اسمعیلی افزود: افرادی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه آبرسانی متصل می‌شوند، علاوه بر عدم پرداخت هزینه خدمات شرکت آب و فاضلاب و تجاوز به حقوق دیگر مشترکین قانونمند، به شبکه آبرسانی نیز خسارت وارد می کنند که شناسایی و جمع آوری این انشعابات در طول سال با جدیّت ادامه دارد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا