آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

تکمیل ظرفیت بیمارستان صومعه‌سرا

بیمارستان صومعه‌سرافرماندار صومعه سرا با بیان اینکه با افزایش تعداد بستری شدگان بیماران کووید ۱۹ هم اکنون ظرفیت بیمارستان امام خمینی صومعه سرا پر شده است، گفت: باید از همه امکانات برا ی تجهیز مکان‌های جدید برای بستری بیماران کرونایی استفاده کنیم.

به گزارش تدبیرشرق, سید محمدی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان امام خمینی برای بستری ومراقبت بیماران تخت خالی ندارد، اظهار کرد: با توجه به قرمز شدن شرایط مقابله و روند رو به افزایش بستری شدگان، امکان خدمات‌رسانی به بیماران با مشکل مواجه شده و براین اساس از شهروندان درخواست داریم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون به اندازه کافی واکسن کرونا در اختیار مجموعه بهداشت شهرستان است، گفت: روزانه ظرفیت تزریق افراد واجد شرایط در سطح شهرستان فراهم شده بنابراین انتظار داریم همه افراد واجد شرایط برای ایمنی کامل و حفظ سلامت خود و اطرافیان‌شان در اسرع وقت برای تزریق واکسن اقدام کنند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه با افزایش تعداد بستری شدگان بیماران کووید ۱۹ هم اکنون ظرفیت بیمارستان امام خمینی صومعه سرا پر شده است، گفت: باید از همه امکانات برا ی تجهیز مکان‌های جدید برای بستری بیماران کرونایی استفاده کنیم.

سیدمحمدی با اشاره به سهل‌انگاری و عادی‌انگاری شرایط توسط اصناف وبازاریان بیان کرد: باید ادارات ذی‌ربط آماده باش بوده و اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها باید بصورت جهادی برای مقابله با عدم رعایت قوانین ستاد کرونا بصورت گشت‌های مشترک بازرسی جامعه را بیدار کنند.

وی با بیان اینکه کرونا بی‌رحمانه با کشندگی بالا از موجی به موج دیگر میرود و بی‌خیال بودن افراد در این مهم می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری را در جامعه سبب شود، تصریح کرد: قهوه‌خانه‌ها، قلیان‌سراها، تالارها، مجتمع‌های تجاری صنوف غیر ضروری، بنگاه‌های املاک باید تعطیل و در صورت‌عدم تمکین به دستورالعمل ستاد کرونا برخورد قانونی اعمال و پلمب می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا