آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

در آستانه روز خبرنگار قدردانی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از خبرنگاران بابت همکاری در سال آبی و زراعی جاری

روز خبرنگاراینجانب با تبریک این روز به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در استان گیلان، بویژه خبرنگاران ارجمندی که در سال آبی و زراعی جاری بواسطه تقویت اطلاع رسانی، فعالیت‌ها و خدمات بخش آب استان، زمینه ساز تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بوده‌اند تشکر و قدردانی می کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و مایسطرون

دنیای امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات نام می‌نهند. عصری که در آن انتشار اطلاعات و دسترسی به اطلاعات نقش تعیین کننده‌ای دارد که در این میان، خبرنگاران در خط مقدم و پیشرو در امر آگاهی بخشی در جامعه می‌باشند.

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» به نام روز خبرنگار، فرصت و بهانه‌ای است برای پاسداشت خدمات انسان‌های شایسته و حقیقت طلبی که چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند.

اینجانب با تبریک این روز به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در استان گیلان، بویژه خبرنگاران ارجمندی که در سال آبی و زراعی جاری بواسطه تقویت اطلاع رسانی، فعالیت‌ها و خدمات بخش آب استان، زمینه ساز تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بوده‌اند تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند مهربان برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا