آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

رییس شورای شهر لشت نشا خبر داد: ابراهیم صالحی توچاهی با اکثریت آرا شهردار لشت نشا شد

شهردارآرمان میرزانیا، رییس شورای شهر لشت نشا از انتخاب شهردار لشت نشا خبر داد و افزود: ابراهیم صالحی توچاهی با پنج رأی اعضای شورا به عنوان شهردار لشت نشا انتخاب شد.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از لشت نشا خبر، آرمان میرزانیا، رییس شورای شهر لشت نشا از انتخاب اعضای هیأت رئیسه شورای شهر لشت نشا خبر داد و تصریح کرد: همزمان با تحلیف اعضای شورای شهر لشت نشا اعضای هیات رییسه سال اول شورا مشخص شدند.

وی ادامه داد: براین اساس، آرمان میرزانیا به عنوان رییس و علیرضا ثمر ولمی به عنوان نایب رییس انتخاب شدند همچنین عسگر یوسف زاده به عنوان خزانه دار، محمد صادقی به عنوان منشی و مصطفی نظری به عنوان سخنگوی شورای شهر لشت نشا انتخاب شدند.

میرزانیا افزود: آقای محمد صادقی نیز برای دومین بار به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان معرفی شدند.

رییس شورای شهر لشت نشا همچنین از انتخاب شهردار لشت نشا خبر داد و افزود: ابراهیم صالحی توچاهی با پنج رأی اعضای شورا به عنوان شهردار لشت نشا انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه آقای صالحی شش سال سابقه شهرداری لولمان و دو سال سابقه شهرداری لشت نشا را در کارنامه دارد، گفت: مطالبه ۸۰ تا ۹۰ درصد مردم لشت نشا، حضور آقای صالحی به عنوان شهردار این شهر بود و ایشان به دلیل ارق و تعصب خوب به لشت نشا این مسوولیت را پذیرفتند.

میرزانیا با تأکید بر اینکه اعضای شورا بر کار شهردار نظارت خواهند و هیچگونه دخالتی در کار وی نخواهند کرد، گفت: طی صحبتی که با فرماندار رشت داشتیم، ایشان نیز از انتخاب آقای صالحی حمایت کردند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا